Switch to full style
Her kan du købe og sælge materialer til smykkefremstilling. Du kan også sælge dine håndlavede smykker her.
Skriv et svar

Re: Blandinger og div. - Nye priser. ;o)

fre 14. dec 2012 12:45

Åh, du godeste, jeg ELSKER konceptet bag dine blandinger! :x-
Jeg bliver da også lige nødt til at købe lidt så. Mit perlelager er desværre så tomt, at jeg knap nok kan stykke ét eneste smykke sammen for tiden... :-s

200 g grøn blanding
200 g lilla blanding
100 g lyserød blanding (hvor meget er der tilbage af den?)
Resterende rød blanding (skal vi sige 27 kr? Det skulle vist passe med gram)
Og så din blanding med chrysocolla! Uff, jeg elsker bare den sten! :x-

Re: Blandinger og div. - Nye priser. ;o)

fre 14. dec 2012 13:58

Jeg ved ikke lige hvad du mener med streng :-) men jeg vil gerne prøve 100 g af hver af de farver :-) send mig bare en privat besked med konto oplysninger.

Re: Blandinger og div. - Nye priser. ;o)

søn 16. dec 2012 13:12

PrimaPet skrev:Jeg ved ikke lige hvad du mener med streng :-) men jeg vil gerne prøve 100 g af hver af de farver :-) send mig bare en privat besked med konto oplysninger.


hej
en streng er den snor perlerne sidder på fra fabrikkens side. Ca 35-40 cm er der som regel. Så hvis det er 10 mm perler, og snoren er 40 cm, så er der 40 perler. Så jo mindre perler, jo større antal perler på strengen.
Man benytter oftest flg. perler 4 mm, 6 mm, 8 mm og 10 mm. Og så er der jo alle de andre former, udover runde, er der tønder, aflange, udskårne mm. Der er seed-beads, som er meget små, og har nogle andre betegnelser for størrelser (ie 8,11.. jo større tal, jo mindre er perlen) Du har mange spændende perle-oplevelser foran dig :-D

Re: Blandinger og div. - Nye priser. ;o)

søn 16. dec 2012 13:38

Griffen skrev:
PrimaPet skrev:Jeg ved ikke lige hvad du mener med streng :-) men jeg vil gerne prøve 100 g af hver af de farver :-) send mig bare en privat besked med konto oplysninger.


hej
en streng er den snor perlerne sidder på fra fabrikkens side. Ca 35-40 cm er der som regel. Så hvis det er 10 mm perler, og snoren er 40 cm, så er der 40 perler. Så jo mindre perler, jo større antal perler på strengen.
Man benytter oftest flg. perler 4 mm, 6 mm, 8 mm og 10 mm. Og så er der jo alle de andre former, udover runde, er der tønder, aflange, udskårne mm. Der er seed-beads, som er meget små, og har nogle andre betegnelser for størrelser (ie 8,11.. jo større tal, jo mindre er perlen) Du har mange spændende perle-oplevelser foran dig :-D



Wow - total forvirret, men det lyder jo meget logisk alligevel ;)-
Jeg prøver at suge til mig - alt hvad jeg kan.
Tak for info!

Re: Blandinger og div. - Nye priser. ;o)

søn 23. dec 2012 19:20

Suzan og Little, har i modtaget? :)

Re: Blandinger og div. - Nye priser. ;o)

søn 23. dec 2012 20:27

Shawnee skrev:Suzan og Little, har i modtaget? :)



Ja tak. Det er nået frem :-) og er meget fine.

God jul.

Re: Blandinger og div. - Nye priser. ;o)

man 24. dec 2012 11:22

PrimaPet skrev:
Shawnee skrev:Suzan og Little, har i modtaget? :)



Ja tak. Det er nået frem :-) og er meget fine.

God jul.

Super. :) Glædelig jul.

Re: Blandinger og div. - Nye priser. ;o)

lør 5. jan 2013 19:18

Jeg vil gerne købe B1 og B8

Re: Blandinger og div. - Nye priser. ;o)

lør 5. jan 2013 19:51

cecilou skrev:Jeg vil gerne købe B1 og B8


Cecilie, Tinker har spurgt på B1. Men har endnu ikke overført penge, hun får til søndag. Og så er det din. OK? B8 er din. :)

Re: Blandinger og div. - Nye priser. ;o)

søn 6. jan 2013 09:48

Helt fint, kan vi ikke lige se på om B1 ryger, og så tage den derfra?
Skriv et svar