Dato og tid er man 17. jun 2024 19:43

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn 11. apr 2010 07:35 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Indlæg: 620
Miska og Camillla jeg kunne ikke værre mere enig med jer....

Jeg syntes personligt ikke det er træls med så meget salg. Jeg syntes det er fint, at muligheden er der, og man kan sælge alt det man nu ikke lige kommer til at bruge, eller har købt / fået for meget hjem..
Hvis jeg ikke gidder bruge tid på, at se på det - så går jeg bare ind - Og ud derfra igen.
Jeg har selv haft stor glæde af andres salg både her og på det andet forum de sidste par dage...
Dejligt siger jeg bare, Jeg har da kun været medlem her en måned, men håber at reglerne blir som de er, ellers tager jeg nok os op til overvejelse om jeg gidder være her.

_________________
Knus fra Katja


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 08:17 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Jeg vil lige sige at jeg også har det bedst uden alle de regler og jeg har brugt meget både køb og salgstrådene herinde og syntes også det er sjovt at se hvad andre evt køber og nogle gange skal man også være hurtig på knapperne hvis der er flere om budene hi hi :)) og der er en dejlig kammeratlig tone og vi kan lave meget sjov herinde og det er et super dejlig forum at være på.
Nye medlemmer som melder sig ind kun for at reklamere for sig selv ,kan jo sætte deres reklame ind under link og hvis man ikke vil læse alle de nye reklamer så kan man jo lade være at gå ind og læse disse link
Miska Jeg vil være meget ked af hvis du melder dig ud af forummet for du laver de flotteste smykker og jeg har fået mange ideer ved bare at kigge på dem og har også købt meget virkelig GUF af dig når du har haft noget til salg og du har altid svaret hurtig på mine indlæg når jeg har spurgt om noget .

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 08:20 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 16. mar 2010 20:12
Indlæg: 56
Geografisk sted: Århus V
Love-Shopping skrev:
Jeg syntes personligt ikke det er træls med så meget salg. Jeg syntes det er fint, at muligheden er der, og man kan sælge alt det man nu ikke lige kommer til at bruge, eller har købt / fået for meget hjem..
Hvis jeg ikke gidder bruge tid på, at se på det - så går jeg bare ind - Og ud derfra igen.
Jeg har selv haft stor glæde af andres salg både her og på det andet forum de sidste par dage...
Dejligt siger jeg bare, Jeg har da kun været medlem her en måned, men håber at reglerne blir som de er, ellers tager jeg nok os op til overvejelse om jeg gidder være her.


er helt enig. har heller ikke været medlem ret længe, men har da allerede benyttet mig af andres gode tilbud herinde. kan ikke rigtig se hvem det skader at folk sætter ting til salg, man kan jo bare lade være med at kigge på indlægene.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 08:36 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Jeg melder mig igen lidt på banen her i denne debat, som jeg helt sikkert synes er en god debat at få vendt.
Jeg mener ikke nogen skal melde sig ud af forum her, og fra mig er der ikke tænkt på nogen bestemt.
Jeg syntes bare at salgstråde overskygger det som var engang her på forum.
Nemlig at vi viste hinanden hvad vi lavede,og havde mange gode indlæg med andre sjove/gode ting.
Det jeg synes er, at der har været tilfælde, hvor man blot lige har meldt sig ind og derefter lagt salgstilbud op i stimer.
Dette synes jeg ikke er ok, og har haft fornemmelsen af at det kunne man så lige gøre her fordi det ikke er tilladt andre steder. For mig signalerede dette, at dette forum bare var et " skodfurum " så man lige kunne bruge det som platform til at sælge ud af sine " rester "
Jeg vil dog holde fast i at jeg ind imellem ikke synes at det kun er kan være fejlkøb og " rester/overskud " som er lagt op her, når det kan være i de mængder, og hvis man vil drive forretning må man oprette sin egen hjemmeside, og ikke bruge pladsen her til det.
Ja jeg ved godt jeg bare kan lade være med at se i tråden, men til tider har der næsten ikke været andet.
Det synes jeg er synd.

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 09:05 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Indlæg: 782
Ja jeg ser altid om hvor længe de har været her kigger næsten aldrig på nye 's link særlig hvis de lige er tilmeldt

Og Køb og Salg er hellere ikke det som fanger mig først men selvfølgelig når det sker :)) så er der lidt (meget) spændning på om man lige får købt det :dance: Vil blive meget ked af det hvis der ikke var køb og salg er ikke så god til at indkøbe fra udlandet og dem som sælger her føler jeg at det er ligesom de gør det for at glæde os køber
Og har gjort mange gode køb :ymhug: så vil da være ked af hvis det ligesom smuldre væk

Jeg syntes at der ikke skal være regler, for vi kan vælge selv om man vil kigge på de link de sætter ind når de tilmelder sig
og nogle gang har jeg set at vi siger til dem på en pæn måde, at det står vores pengepung ikke til og det er en måde at sige det pænt på

Jeg syntes at dette forum er sjovt og dejligt at komme i :ymhug:

_________________
Hilsen Eva1950


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 09:09 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Eva jeg giver dig ret: Dette forum er det bedste :-D :-D Deri hersker der ingen tvivl.

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 09:19 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 27. sep 2009 05:49
Indlæg: 132
Geografisk sted: Frederiksberg
Min mening:
Nu er jeg jo lidt ny her på forum..
men jeg ville mene at det ville være ok at man havde skrevet X antal indlæg eller havde været aktiv i X antal måneder før at man eks.
-måtte lave en slagstråd. (det kan hurtigt gå galt rent pengemæssigt for køber, der findes jo desværre uærlige mennesker)
-måtte stemme i konkurrencer
- stå for evt. fælles bestillinger
Disse tre eksempler er mere for at sikre den enkelte bruger på forum, og disse tre ting er vel heller ikke grunden til at man er med i forum. Men det hyggelige og sociale, hvor alle hjælper alle stor som lille , forretnings drivende som hjemme hygge hobby bruger.
Jeg er med i to andre forum og det ene fy for pokker sikke en gang regel rytter sammenspiste perle k........
Så er det altså ikke sjovt at komme med indlæg, for man ved at der kommer en spydig bemærkning igen man kan blot gætte på hvem det er denne gang.
Det tror jeg er kommet af for mange regler og for mange på toppen.?
Jeg syntes derimod at dette forum er ligetil og jordnær . Og ikke opskruet konkurrence prægede brugere som det desværre hurtigt kan ændre sig til.

_________________
Mange perlehilsner Ann
Billede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 09:30 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
kan man ikke bare trykker på "Markér emner som læst" hvis man ikke har lyst til at følger med i salg tråden???????? hvis man ikke er intereseret i hvad andre har til salg.......??

øy, hvis man starter med en regl så kommer der helt sikker flere... hvor ligger grænsen?


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 09:32 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Tak skal i alle have at i har givet jeres meninger til kende det var faktis også det jeg ville med dette indlæg. ;)
Jeg er ikke i mod salgstrådene det må i ikke tro :drool: . Og Miska dette var ikke persomlig mod dig jeg gik @};- , Men jeg går efter dem der ikke yder andet en at lægge ting til salg.
;;) jeg har og har haft stor glæde af at se hvad andre laver og hvilke komentar der kommer til de ting der bliver lavet. Og jeg mener at det er det det hele drejer sig om her inde ,at vi kan have en god tone mellem hianden og at vi vil vise det vi laver og at vi tør komenter med vores ærlige mening . jeg er ikke selv for en masse regler , men jeg synes at det med kun at komme her ind uden at deltage i fældesskabet er noget hø. for det er dette fældesskab der gør at det er sjovt at være en del af dette forum :)- . Og helt sikker man kan jo lade være med at kikke i de tråde som man ikke har lyst til. men jeg er en af dem der ikke plejer at have ulæste tråde , og det har jeg ikke mere da der nu er en del som jeg synes er for meget.Og som Lene selv skriver er her højt til loftet og det skal der blive ved med at være :ymapplause: . men nu har vi også været her i over et år og så skal der nogen gange ske noget andet for at det hele ikke bliver for kederlig , vi skulle jo helst blive hved med at synes her er dejligt at være.
Og jeg mener også at her skal være plads til at de sure medammer @};- kan komme af med deres meninger , og at jeg / vi også skal kunne komme frem med meinger som ikke lige deles af alle :ymhug: ;;)

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 09:36 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
Havfruen skrev:
Og jeg mener også at her skal være plads til at de sure medammer @};- kan komme af med deres meninger , og at jeg / vi også skal kunne komme frem med meinger som ikke lige deles af alle :ymhug: ;;)


hehe det er selvfølelig også rigtig :D en gang imellem bli jeg også sur og så er det dejlig at ved at jeg har lov til at si det


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker