Dato og tid er man 17. jun 2024 19:01

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn 2. maj 2010 20:58 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Hold da helt op Lise sikken en masse guf :-o :-o :-o

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 2. maj 2010 21:00 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Indlæg: 782
Ja det er vildt men rigtig sjovt at se og læs :))

men rigtig gode køb :p

_________________
Hilsen Eva1950


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 3. maj 2010 05:44 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Hold da op Lise.. Den kan jeg ikke slå. Jeg var overbevist om at jeg ville sætte fuldstændig rekord i at modtage pakke, men selvfølgelig skal du overgå mig.. X( -Men skønne ting du har fået købt. :x-


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 3. maj 2010 07:03 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Indlæg: 620
Lise Sonne skrev:
Hej Lotte
Jeg kan godt stikke dit antal - i torsdags ringede postbudet på, for hun havde to plastik poser med små pakker - 35 ialt og det kunne hun altså ikke få klemt ned i postkassen. :whistle: :whistle:
Tog billeder,da jeg havde pakket det ud - og ja det blev flået op lige med det samme, hvor er du cool at du kan vente.

Billede
Billede

Nu må jeg også se og få lavet noget, men der har også lige været tomater og stauder, der skulle prikles - torsdag og fredag fik jeg priklet ca 300 tomat planter og ca 200 geranier...... Så nu må det snart være perletid :-D


sikke en masse guf....

_________________
Knus fra Katja


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 3. maj 2010 07:35 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: søn 18. okt 2009 10:03
Indlæg: 85
Geografisk sted: Rødekro i sønderjylland
Hold da op en masse guf.
Næsten som jule aften :-D
Har også en farlig masse pakker
på vej hjem.
Det har med at komme i bunker :-D

Hilsen
Medusa

_________________

Ha en super dupper perle dag...;-)


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 3. maj 2010 08:20 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: lør 18. jul 2009 21:34
Indlæg: 51
Geografisk sted: Grimstrup v. Esbjerg
Nøøj hvor jeg godt gad at det var min postkasse... så fyldt tror jeg alligevel aldrig min postkasse har været... :D

_________________
Hilsen Sabina


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 3. maj 2010 09:01 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tors 8. apr 2010 16:45
Indlæg: 440
Geografisk sted: Næstved
rumlebumle skrev:
Så fandt jeg dem frem. Det er herfra og jeg kan se at sælgeren har en auktion mere igang med dem til en køb nu pris på 5.99 og free shipping. Jeg har ikke set efter om man kan få dem billigere andre steder, jeg MÅTTE bare eje dem.

http://cgi.ebay.com/Multicolor-Jade-5x8 ... 1c0e9ab215


Hej!
Dejligt med et link ... har kigget lidt på ebay - men puha synes det er uoverskueligt. Hvad med moms når du køber fra KIna ? Har det nok lidt ligesom Rumlebumle ...

_________________
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 3. maj 2010 09:05 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Indlæg: 963
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Hold da op Lise en masse guf, rigtig flotte perler du har fået købt, blir helt misundelig :-D :-D

_________________
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 3. maj 2010 09:10 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Kirsten skrev:
rumlebumle skrev:
Så fandt jeg dem frem. Det er herfra og jeg kan se at sælgeren har en auktion mere igang med dem til en køb nu pris på 5.99 og free shipping. Jeg har ikke set efter om man kan få dem billigere andre steder, jeg MÅTTE bare eje dem.

http://cgi.ebay.com/Multicolor-Jade-5x8 ... 1c0e9ab215


Hej!
Dejligt med et link ... har kigget lidt på ebay - men puha synes det er uoverskueligt. Hvad med moms når du køber fra KIna ? Har det nok lidt ligesom Rumlebumle ...



Har nu købt temmelig meget hjem via EBAY fra Kina og også direkte fra Toppearl.com og der er aldrig noget som er blevet stoppet i tolden. Dog virker det som om Skat får en masse ind i tolden, kigger på det og så sender det ud i portioner, det er ikke noget jeg ved, men det virker bare som om at ebay pakker altid kommer i store ( eller små ) dynger. Når ting kommer fra USA, så bliver det stoppet mere hyppigt, men pakker fra USA skal også mærkes med den faktiske pris incl. fragt (lovkrav i USA) og da fragten fra USA altid ligger højt, så kan man ikke købe for ret meget før man rammer de 80kr. Det krav har man helt tydeligt ikke i Kina, hvor de gerne skriver en meget lav værdi, for at man slipper. Så er det jo ikke underligt at vi køber mest i Kina ;)

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 3. maj 2010 09:33 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tors 8. apr 2010 16:45
Indlæg: 440
Geografisk sted: Næstved
Lise Sonne skrev:
Kirsten skrev:
rumlebumle skrev:
Så fandt jeg dem frem. Det er herfra og jeg kan se at sælgeren har en auktion mere igang med dem til en køb nu pris på 5.99 og free shipping. Jeg har ikke set efter om man kan få dem billigere andre steder, jeg MÅTTE bare eje dem.

http://cgi.ebay.com/Multicolor-Jade-5x8 ... 1c0e9ab215


Hej!
Dejligt med et link ... har kigget lidt på ebay - men puha synes det er uoverskueligt. Hvad med moms når du køber fra KIna ? Har det nok lidt ligesom Rumlebumle ...



Har nu købt temmelig meget hjem via EBAY fra Kina og også direkte fra Toppearl.com og der er aldrig noget som er blevet stoppet i tolden. Dog virker det som om Skat får en masse ind i tolden, kigger på det og så sender det ud i portioner, det er ikke noget jeg ved, men det virker bare som om at ebay pakker altid kommer i store ( eller små ) dynger. Når ting kommer fra USA, så bliver det stoppet mere hyppigt, men pakker fra USA skal også mærkes med den faktiske pris incl. fragt (lovkrav i USA) og da fragten fra USA altid ligger højt, så kan man ikke købe for ret meget før man rammer de 80kr. Det krav har man helt tydeligt ikke i Kina, hvor de gerne skriver en meget lav værdi, for at man slipper. Så er det jo ikke underligt at vi køber mest i Kina ;)

Hej!
Beder du dem om at dele op ... eller gør de det selv ?
Og hvordan finder jeg de kinesiske sider ?

_________________
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker