Dato og tid er man 17. jun 2024 17:28

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn 11. apr 2010 14:06 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Indlæg: 782
Så sandt Lise og det kan ikke siges bedre

Kort sagt: her er super dejligt at være , og jeg føler, jeg har fået en hel masse nye og gode veninder

_________________
Hilsen Eva1950


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 14:52 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
I har et super hyggeligt forum - det kan der ikke være tvivl om.

--- har spekuleret en del over forskellen på de to fora og er kommet frem til, at det måske er elementer af provinsens omgang med mennesker, der er fremherskende her og så hovedstadens tone, som findes i det andet forum - det er mit indtryk ;)-

gennemsnits-alderen kunne også spille ind ??

jeg er selv frA åRHUS, bor dog i kbh.

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 14:58 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Ja vi har et dejlig forum hvor vi alle kan og vil give plads til hianden som vil yde noget tild feldesskabet , og man yder med det man kan der er jo ikke nogen som forlanger at der skal være så og så mange indslag, men det at man er aktiv synes jeg er det alleder bedste, og det var også det jeg mente da jeg sate gang i den her tråd, og det glæder mig at her er så mange som synes at det er et dejlig sted for det gør jeg også og det skal vi blive hved med at synes. @};-

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 21:03 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Egentlig tror jeg ikke det er meningen på det andet forum, at de kommer til at virke lidt strenge :-D Men når man først har åbnet op for regler, har alle pludselig en mening om nye regler, og er man ikke en person der bryder sig om at sige nej, så ender man med regler for alting. Og jeg tror faktisk det er det der er sket. Og jeg synes ikke Lene skal sidde med alt det bøvl. Hvis vi laver regler skal hun hele tiden slette indlæg og alt muligt. Det er jo et kæmpe arbejde for admin at opretholde alle de regler. Jeg kan godt se pointen fra Butler om at det virker som et "skodforum" pga af reklamerne, men jeg vælger at se det som noget positivt, og så kan jeg egentlig meget godt lide reklamer :-D Bare tjek min signatur... Når nu jeg godt må, så skal mit banner da stå dernede - REKLAME!!!

Apropo sammenligninger er det med jylland/sjælland meget godt. Man kunne også sig at vi er tv2 og de andre er dr1. dr1 står for faglighed og relevans, tv2 for hygge og sjov (afbrudt af små reklame pauser) :))

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 21:06 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Indlæg: 782
Hvor er det godt skrevet Camilla @};- @};- @};- :ymhug:

_________________
Hilsen Eva1950


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 22:13 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Jeg synes nu også vi har faglighed og relevans herinde. ;)-

Mere tør jeg ikke skrive for jeg er vist en af dem der er blevet "peget fingre af" i denne tråd.

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 12. apr 2010 08:35 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Der er ikke nogen som jeg har peget finger af. Og du yder også til selve fældesskabet og du skal skrive lige hvad du har lyst til, for der er jo ikke sensuer her inde, og det kommer der ikke. jeg har sefølelig også skrevet med Lene på pb for at forklare hvorfor jeg lavede denne tråd, og mit indlæg har ikke noget med faste medlemmer at gøre , men alle dem der kun kommer her ind for at gøre reklame eller sette noget til salg. Som jeg også skrev et andet sted har jeg ikke noget imod at man sælger sit eget overskud, eller hjælper andre til at få noget hjem fra udlannet,
Og jeg mener også at vi er dygtie og har nogle flotte smykker her inde og at vi er gode til at komme med konstraktive indspark, og det er det jeg selv vil med dette sted. jeg vil se noget, jeg vil lære noget, og jeg vil vise noget, og jeg vil hjælpe nogen hvor jeg kan, så for mig er dette en social kreativ faglie side, som jeg er glad for at være en del af. Og så kan det godt være at jeg kommer med sure opstød en gang imellem. Men se også hvor mange der har haft lyst til at deltage i debatten og det er det jeg synes er dejligog i må gerne kalde med en sur medame.
Og som Lene også har skrevet et andet sted skrev hun til mig at hun ikke ønskede en masse regler og det er fint for mig det er lenes side og det er henes ide at vi alle skulle komme til ord og at vi alle skal kunne lide at være her inde, og at vi yder med det vi kan

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 12. apr 2010 10:43 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
jeg kunne ikke have skrevet det bedre end Lise gjorde, så det gør jeg ikke :-D
men vil dog lige nævne at jeg er nu rigtig glad for at kunne lure på nogle der har ting til salg herinde, nogen gange står man bare lige og mangler lidt småting og med alle de her Ebay guffere herinde, så er det jo tit og ofte at der bliver købt en lille bitte smule for meget ind (GØR ABSOLUT IKKE NOGET) for så havner der lidt til os andre.....som måske ikke er sprunget ud i det store ebay helvedes paradis endnu (undertegnede :-D )
Men selvfølgelig bliver man da lidt øvøv....når man kan se at 1 el. 2 indslag er et goddag og her er hvad jeg vil sælge......
men at udelukke den ene reklame frem for den anden.....det bliver et regel rytter helved og som Camilla vist nok også skrev: Et stort arbejde for vores dejlige Lene, om hun så har "nørder" til hjælp eller ej.... ;)

og igen, hvor er det dejligt at vi lige kan få vendt tingene herinde, med og uden salontone......det skal der sgu være plads til!! og til sidst vil jeg bare slutte af med en hilsen til både Miska og Charlottes - I KAN LIGE VOVE PÅ at hoppe ud af forummet, vi vil da ikke undvære jer. :ymhug:

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 12. apr 2010 11:37 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Linda > Jeg hopper ikke ud herfra. Jeg sidder bare og ser dybt fornærmet ud. :violin: ;))

Kirsten > Det virkede bare som om du også have noget imod dem (dvs mig) der køber lidt hjem for at sælge af det. Når jeg køber en pose med 70 ens låse, så ved jeg jo godt at jeg ALDRIG kommer til at bruge dem alle. Jeg beholder næsten altid lidt af det jeg har købt hjem (medmindre det direkte var et fejlkøb) for jeg køber det jeg godt selv kan lide og selv vil have. Og det meste af det jeg har til salg sætter jeg netop ind på den ene side på min hjemmeside, men jeg får solgt mere hvis jeg lægger det herind end hvis jeg kun skriver at jeg har fået noget nyt her på forummet og at folk kan gå ind på hjemmesiden og kigge.

Alle forummer har tider hvor de ikke er så aktive som ellers. Og for nogle forummer betyder det den visse (og frygtede) forum-død. Sådan er det også herinde. Jeg synes at salgs-underforummet er med til at holde lidt liv herinde når vi engang imellem går døde og ikke er helt så kreative som ellers. Derfor har jeg intet imod at folk sætter noget til salg. Jeg har smykker jeg aldrig havde fået lavet hvis det ikke var fordi jeg havde købt rester, strenge eller tilbehør herigennem. Så jeg er yderst glad for at de andre køber ting hjem og sælger igennem forummet.

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 12. apr 2010 11:50 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
jeg ved godt at det kunne opfattes som kretik af alle men det var ikke det som var meningen og det mener jeg at jeg har uddybet fler steder, at det var dem der kun kommer her og ikke gider være en del af vores fældesskab som jeg gik efter.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker