Dato og tid er man 20. maj 2024 23:34

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: man 7. dec 2009 14:28 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
Indlæg: 199
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Igår blev min kære elskede hund Whisky overfaldet igen. Denne gang af en mindre hund af en vi kender godt. Denne gang var det heldigvis ikke så slemt, men lidt er jo stadig slemt. han har fået en flænge i kinden indvendigt men det bløder ikke. har snakket med dyrelægen, da han har feber på 39grader. også er han sløv. hvis han ikke bliver mere frisk den næste times tid og eller hans temperatur stiger skal vi en tur til dyrlægen.

Den anden hund som overfaldt ham hedder paw, er igang med at blive aflivet nu. Det er hårdt da paw er an hund vi kender og den er ellers sød. Den er desvære blevet traumatiseret for meget af den anden hund (taiko) som overfaldte whisky første gang. Ejeren af taiko ville dog ikke aflive taiko men har sterriliseret ham. Hvis den var blevet aflivet var dette ikke sket. men Syntes det er utrolig flot af ejeren af paw at tage ansvaret og få ham aflivet så det ikke bliver være eller flere anfald.

Tænker på lille paw som er i hundehimmelen nu =(( Men bedre end hvis det var min egen.

Jeg skal nok skrive hvad der evt sker hvis whisky skal til dyrlægen.

_________________
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 7. dec 2009 16:24 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
uh er da godtnok uheldig med at der er vrede hunde der hvor i ferdes. håber at det ikke er så galt denne her gang. og jeg må indrømme at jeg godt kan forstå at de vælger at få deres hund aflivet for tænk hvis det havde været et barn eller hvis det sker igen og så det er et barn . men trist er det for alle parter for vi holder alle af de dyr vi har. @};-

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 7. dec 2009 16:33 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
Indlæg: 199
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Havfruen skrev:
uh er da godtnok uheldig med at der er vrede hunde der hvor i ferdes. håber at det ikke er så galt denne her gang. og jeg må indrømme at jeg godt kan forstå at de vælger at få deres hund aflivet for tænk hvis det havde været et barn eller hvis det sker igen og så det er et barn . men trist er det for alle parter for vi holder alle af de dyr vi har. @};-



Det er nemlig også af den årsag at han fik den aflivet. Der findes nogle ordentlige hundeejere heldigvis.

_________________
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 7. dec 2009 20:17 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
Indlæg: 199
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Så har Whisky været til Dyrlægen, fik et skyd antibiotika og piller de næste 10 dage og smertestillende de næste 4 dage. Dyrlægen fandt et huld ved øret og det var fyldt med betændelse. Hans temperatur var faldet til 38,7 men vi havde også lige været ude og gå tur. Om 10 dage skal han ind og blive tjekket om såret er ...hellet pænt i munden og om tænderne nu ikke er blevet beskadiget.

_________________
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 8. dec 2009 00:32 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Det er da forfærdeligt og godt du har været til dyrlægen og godt den anden hund er blevet aflivet ,for tænk hvis det havde været et barn der var blevet bidt

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 8. dec 2009 10:03 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
og håber at taikos ejer er blevet meldt, da den jo har været skyld i flere overfald nu !!!

Ærgeligt at det gik ud over Paw og den så blev agresiv af at blive overfaldet, måske man skulle have haft fat i en hundepsykolog først, men han valgt at sige ok - afliv min hund og det er jo ejerens eget valg.
men kan hodt forstå det !!!

Jeg håber din hund kommer sig og ikke bliver alt for skræmt ved alt dette.....overfaldshelvede, men det lader til at den har et godt sind. ;)

God bedring til Whiskey og nus ham lidt bag øret og giv en ekstra godbid fra mig :ymhug:

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 8. dec 2009 10:21 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
Indlæg: 199
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Mange tak :D Han har det allerede MEGEt bedre idag. Hans sår er lukket og væsker ikke lige så meget mere.

_________________
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 8. dec 2009 12:20 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Jeg håber, det går bedre med din hund. Heldigvis hjælper pencillin hurtigt på betændelse. Men hvor er det synd for ham, godt du nusser og passer ham godt.

Det undrer mig, at det overhovedet kan ske - er der ikke et sted i loven, hvor der står, at man skal have sine hunde i snor på offentlig vej, hvis man ikke har kontrol over hunden????? Det gør mig så ondt, når jeg læser om hunde og deres mennesker, der er blevet overfaldet af en løs hund, som ejeren ikke har kontrol over. Jeg bliver simpelhen så gal på de hundeejere, der ikke er deres ansvar voksen. Det kan vel ikke være så svært at sætte sin hund i snor, så den ikke bider og overfalder andre.

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker