Dato og tid er man 17. jun 2024 18:57

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons 5. maj 2010 19:35 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Indlæg: 986
Geografisk sted: Nordsjælland
Altså ud over at perle - hvad får du så dagen/tiden til at gå med, arbejde fritid og lign..??

Jeg er ansat i Beredskabsstyrelsen, som kursussekretær. Arbejder på Strandvejen med havudsigt fra kontoret. DEJLIG arbejdsplads... :x-
Min hest er min anden store hobby - hvis nogen skulle have glemt det.. :D

Kom frisk - hvad laver du??? :)-

_________________
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 5. maj 2010 19:47 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Kan man lave noget udover perler??? :)) :))

Jamen jeg er vel det kan man kalde for hjemmegående husmor. Det er jeg i hvert fald blevet til. Langtidssygemeldt og på førtidspension. Derudover har jeg min søn på 6, som kræver rigtig meget af min tid, når han ikke er i børnehave. Vi er ved at øve os på skoletiden, som snart står for døren. Af kreative ting, laver jeg kort, digital scrapbooking og andre små syslerier som ikke er værd at nævne noget om. Dog er det for tiden kun perler der står på programmet. Er inde i en stime hvor det er meget mere spændende at kigge efter perler, end at bruge dem. 8-}

Det var vist lidt om mig. Glæder mig til at høre om jer andre. :D :D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 5. maj 2010 19:51 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Listen er efterhånden lang :-D
Læser til folkeskolelærer, derudover er jeg fast vikar på en lokal skole, hvor jeg underviser i alt, men primært billedkunst og dansk :-D
Aftenskolelærer i smykkefremstilling, både i Kolding, Vejen og nu snart også i Hedensted.
Derudover hjælper jeg til hos min mosters firma; kjolefeen.dk
Skriver vejledninger i smykkefremstilling som sælges på nettet og snart kommer i bladene i USA også :-D
Og så er der da også lige tid til Balder, vores 9 måneder gamle hund og kaninen Amanda :-D

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 5. maj 2010 20:10 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Jeg er andsat i min mands butik i en flex stilling og her går jeg og hyger mig med at fylde vare op lave vare og sælge vare. Så har vi værelser som udlejes og der skal vaskes sengetøj og gøres rent efter hver gæst. jeg strikker,laver perler, leger med fimo, laver koret, maler, laver ting i sølv, filter både med vand og nåle. går ture med hunden og en smugle i haven men det bliver ikke til så meget da jeg har slidgigt i min ryg.
Jeg gider ikke gøre rent eller lave mad .

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 5. maj 2010 20:13 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: søn 18. okt 2009 10:03
Indlæg: 85
Geografisk sted: Rødekro i sønderjylland
Ud over at lave smykke.Som tager lang tid, synes mand og datter :-D
Så har vi et firma hvor vi sælger ure. Arbejder desuden på en Statoil.
Maler billeder og holder en masse smykke parties uden hos folk, som booker mig.
Har desunden hus, have og tre dejlige katte
Men er pt syge meldt, men i dag har jeg da ikke været
så svimmel, så det går da fremad

Hilsen
Medusa
Som synes at 24 timer i et døgn er alt for lidt

_________________

Ha en super dupper perle dag...;-)


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 5. maj 2010 21:09 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Jeg er regnskabschef i et amerikansk firma i København, derudover elsker jeg at gå i haven. Laver mange planter fra frø hvert år. Er aktiv i en havekreds, køber ind til en havebutik og arrangerer vagtplan mm vedr denne butik. Laver også forskellige arrangementer i havekredsen. Har en mand, 3 drenge og en stor familie, som også tager meget tid, men det er bare dejligt :-D
Har lavet smykker næsten et år nu og er blevet rigtig bidt af det, har haft rimelig success med at sælge dem og håber på at få en hjemmeside op at stå indenfor det næste års tid. Så strikker jeg, syr en del bl.a. tørklæder, sylter en masse og har idet hele taget svært ved at sidde stille. Går også i fitness center et par gange eller 3 om ugen og spinner. Elsker at læse og løse suduko'er .... Ville ønske at der var flere timer i døgnet, for der er så mange ting jeg gerne vil nå ;)

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 5. maj 2010 22:05 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 7. apr 2009 15:09
Indlæg: 394
Geografisk sted: Randers
Sjovt at læse hvad i andre laver:)

Jeg er førtidspensionist af forskellige årsager. Kan kun klare ca. -5 timers aktivitet pr. dag før jeg er most. Arbejder på at blive bedre til at håndtere stress osv.

Min største lidenskab er have og blomster! Har nu en kolonihave som jeg er ved at "bygge op" - og dertil kommer så min perlomani sombare bliver "værre og værre" forventede at jeg ville have stoppet til fordel for havesøconen nu i maj-men jeg kan ikke slippe det igen.

Vi er 3 her i familien. Min sambo og hans datter på 11 og så mig.
Jeg keder mig aldrig og har nok at se til-også mere end jeg har tid eller overskud til.:)

_________________
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 6. maj 2010 07:37 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Ja,jeg har jo netshoppen http://www.cyberimport.dk, som tager det meste af min tid, så der er ikke så meget tid til perlerier mere, men lidt bliver det da til.
Derudover maler jeg, elsker at læse bøger, og jeg har rigtig mange :D , og så er jeg også meget haveinteresseret, og elsker at gå og nusse derude.
Jeg elsker også at lave mad og bage, og så samler jeg opskrifter overalt :whistle: og jeg har en database med opskrifter der hedder http://www.minemadopskrifter.dk
Jeg er gift på 24 år, og har 2 dejlige børn på 22, og 19 år, hvoraf den ene er flyttet hjemmefra, så vi er 3 tilbage herhjemme, og så lige ikke at forglemme vores dejlige lille hund Trille :o3 :o3 :x-

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 6. maj 2010 07:50 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Indlæg: 963
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Jeg er uddannet sygehjælper, men virker ikke mere som det pga en arbejdsskade. Uddannet håndarbejdslærer. Arbejdsløs, da min arbejdsgiver valgte at lukke den klub, hvor jeg underviste børn og unge i alderen 10-18 år. PT langtidssygemeldt med en depration.
Laver alt mulig håndarbejde, perler selvfølgelig.

Bruger meget tid på familien, haven, mand, hundene og kattene vi har. Og en hel del tid på dette dejlige forum, som giver mig en masse positivt. Især på dumme dage. ;) ;)

_________________
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 6. maj 2010 08:39 
Offline
Perle
Perle
Brugeravatar

Tilmeldt: ons 10. feb 2010 12:54
Indlæg: 59
Geografisk sted: Køge
Jeg er ansat som regnskabsassistent i et firma der laver ventilationskanaler i stof. Jeg er gift, vi har 16 års bryllupsdag til juli men vi har været sammen i 25 år i år, så vi har fejret "uofficielt sølvbryllup" i år. Vi har en datter på 11 år samt hund, hus, have, bil og campingvogn.

Udover at passe mit arbejde som stjæler alt for meget af ens tid ;)- så bruger jeg fritiden til flere forskellige ting, jeg læser meget og har også mange bøger, jeg broderer når lysten falder over mig, går i haven når det er nødvendigt (ofte) og i sommerperioden er jeg med når min datter rider hver mandag aften (det er for koldt om vinteren :D ) og så laver jeg selvfølgelig smykker ligesom alle andre herinde og det tager jo en hel del tid når man er så ny som jeg er, har kun lavet smykker i ca. et halvt år og det griber langsomt om sig og fylder mere og mere men sådan er det vist :)) og til sidst så bruger vi også en del weekender samt alle miniferier og sommerferien på at hygge os sammen i vores mobile hus, det spændes bag bilen og så går turen ud i det blå.

_________________
Mange hilsner
Pia

Prøv at kigge på www.homecooking.dk et godt sted at blive lækkersulten


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker