Dato og tid er søn 16. jun 2024 15:20

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors 13. okt 2011 19:59 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Indlæg: 145
Geografisk sted: Bornholm
I eftermiddag blev jeg ringet op af min store datter på 17 år. Grædende og meget svær at forstå. Den bus hun kørte med hjem fra skole, var blevet påkørt af en varevogn. Pga. hovedpine og smerter i nakken fik hun en krave på og blev kørt til Rønne Sygehus. Udover min datter kom føreren af varevognen og 6 andre unge mennesker fra bussen lettere til skade. Bussen holdt stille, da det skete fordi den lige havde sat en`af. Da varevognen kørte op i bussen bagfra, gav det et ordenligt ryk i bussen og gulvet nede bagi, hvor min datter sad revnede, så de kunne kigge ned på asfalten.
Varevognen blev meget krøllet sammen og bussen er trykket helt ind bagpå. Da jeg kom ind på skadestuen, havde de fået undersøgt min datter, men hun lå stadig på et bræt og måtte ikke rejse sig. Senere fik hun heldigvis lov til at komme hjem, så de næste 2-3 dage skal jeg holde øje med hende. Hun er rystet og har ondt i lænden, og hvis det blir` værre, så skal vi kontakte dem på sygehuset. Heldigvis slap de alle meget billigt. Hvis nogen af jer har set billederne derfra (Bornholmnu.dk) så kan man se, at det kunne være gået meget værre.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 13. okt 2011 20:09 
Offline
Rubin
Rubin
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Indlæg: 277
Geografisk sted: Kolding
Puha, en slem forskrækkelse men godt at der ikke skete noget meget slemt.
Kan godt forstå at du er rystet.
Knus til både dig og din datter :ymhug: :ymhug:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 13. okt 2011 20:12 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Indlæg: 782
Håber at din datter får det godt igen :ymhug: :ymhug:
Ja kan godt forstå det du er rystet :ymhug: :ymhug:

_________________
Hilsen Eva1950


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 13. okt 2011 20:32 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Indlæg: 145
Geografisk sted: Bornholm
Tusind tak skal I ha`.... måske vil nogen synes at det er underligt, at jeg skriver om det her, men min familie og omgangskreds er meget lille, så der er ikke rigtig så mange at snakke med. Derudover er min mand på kursus i Esbjerg, så jeg stod alene med det. Tusind tak fordi I "lytter".


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 13. okt 2011 20:43 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Det var da skrækkeligt det I har været ude for og jeg har læst om ulykken i BT, hold da op der har din datter været meget heldig at der ikke skete mere ,men sikken et chock at få og du skal bare skrive herinde ,for det kan godt hjælpe dig i nuet
Mange kram og hils din datter og sig god bedring :ymhug: :ymhug: :ymhug:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 14. okt 2011 08:04 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
Gudskelov at der ikke skete mere, selvom det selvf. kan være slemt nok med ondt i lænden og måslke et piskesmæld - hvilket jeg selvf. ikke håber det udarter sig til.....

og vi er jo netop her for at støtte hinanden også, det behøver jo ikke at gå op i perler og smykker det hele.....knuzzer til både dig og din datter. @};-

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 14. okt 2011 09:45 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Indlæg: 145
Geografisk sted: Bornholm
Hvor er det sødt af jer.... tusind tak. I dag går det bedre med hendes hoved, men ryg/lænd gør ondt. Hun kan ikke ligge på siden. Jeg har snakket med forsikringsselskabet, og de sender en skadesanmeldelse. Det var min svigerinde der nævnte det, jeg havde slet ikke tænkt på det. Da hun har en børneulykkesforsikring, kan vi få dækket udgifterne til fysioterapi, hvis det skulle blive nødvendigt med behandlinger der. Det er godt, at andre tænker på det, når man ikke lige selv gør.

Jeg vil så gerne sætte søde smilies ind til jer, men jeg kan ikke finde ud af det. Det virker vist ikke. Hvordan gør jeg?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 14. okt 2011 12:54 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Godt at det går bedre med din datter :clap: og smilies trykker du bare på i venstre side når du skriver dit indlæg så kommer de frem når du trykker udfør i dit indlæg :ymhug:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 14. okt 2011 14:42 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Indlæg: 145
Geografisk sted: Bornholm
Ja, det var jo meget enkelt. Tak skal du ha`. :)-


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 14. okt 2011 18:47 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Indlæg: 986
Geografisk sted: Nordsjælland
Puha sikke da en grim oplevelse..
Godt der ikke skete mere - selvom det kan være slemt nok med ryg og nakke.

Her på Sjælland, har jeg hørt, at arriva/ht dækker fys osv, hvis deres busser har været impliceret i uheld. (min kollega´s datter kørte op i en holdende bus - og selvom det var hendes egen skyld, så dækkede de fys behandlinger)
Måske du skulle kontakte dem også.
Egentlig er det jo føreren af varebilens forsikring der burde dække - også svie og smerte..

Rigtig god bedring til din datter.

_________________
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker