Switch to full style
Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Godt nytår

tors 29. dec 2011 16:32

[smilie=falasmiley.gif] [smilie=falasmiley.gif] [smilie=falasmiley.gif] [smilie=falasmiley.gif]

Kære allesammen

Jeg ønsker jer allesammen en rigtig dejlig nytårsaften i overmorgen, med ønsket om at i kommer godt og trygt ind i det nye år, og at vi igen mødes her på vores dejlige forum i det nye år


[smilie=santasmiley2.gif] [smilie=santasmiley2.gif] [smilie=santasmiley2.gif] [smilie=santasmiley2.gif]

Re: Godt nytår

tors 29. dec 2011 16:46

Tak i lige måde og godt nytår til alle herinde også :YMPARTY: :ymparty: :ymparty:

Re: Godt nytår

tors 29. dec 2011 17:55

Tak i lige måde til jer alle.. men det er da først i overmorgen, ikke?? ellers er jeg da godt nok bagud med en masse :-D

Hilsen Gitte

Re: Godt nytår

tors 29. dec 2011 18:56

:D :D I LIGE MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅDE!!! :D :D

Re: Godt nytår

tors 29. dec 2011 18:58

Tak i lige måde og godt Nytår til alle på dette dejlige forum :ymhug: :ymhug: :ymhug:

Re: Godt nytår

tors 29. dec 2011 19:34

Griffen skrev:Tak i lige måde til jer alle.. men det er da først i overmorgen, ikke?? ellers er jeg da godt nok bagud med en masse :-D

Hilsen Gitte


Ups, det er rettet nu :p B-) :ymhug:

Re: Godt nytår

fre 30. dec 2011 08:40

Skidt pyt lene, så har vi da fået "2" hilsner.....en lille nytårsaften hilsen og den store.... :D ;)-

I lige måde, jeg håber såsandelig også at mit år bliver bedre end dette gamle 2011...

Godt nytår til jer alle sammen !!
Billede

Re: Godt nytår

fre 30. dec 2011 09:32

Rigtig godt nytår til jer allesammen
:happy-jumpeveryone:

Re: Godt nytår

fre 30. dec 2011 22:05

Tak og i lige måde. Rigtig godt nytår til jer allesammen. :ymparty:

Re: Godt nytår

fre 30. dec 2011 22:30

Billede


Også herfra et godt nytår .... med masser af nye inspirationer .....
Skriv et svar