Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

besøg hos Lene

ons 29. sep 2010 10:17

Var forbi Lene - langt ude på landet :-D - d. 10. september, det var rigtig dejligt at se både den fine butik og Lene.
Her er hvad jeg lige ikke kunne leve uden ;) Tak for snakken Lene, det var dejligt at møde dig.
Billede
Senest rettet af Lise Sonne søn 3. okt 2010 09:45, rettet i alt 1 gang.

Re: besøg hos Lene

ons 29. sep 2010 10:21

Lækre ting du har investeret i :clap:

Re: besøg hos Lene

ons 29. sep 2010 11:17

Hold op en masse guf og ja det er noget andet at stå med perlerne i hånden :clap:

Re: besøg hos Lene

ons 29. sep 2010 12:49

EJ LISE!! Jeg ville ha´ været med.. Men det ser godt nok lækkert ud, det du har fået købt..

Re: besøg hos Lene

ons 29. sep 2010 12:54

Var også lige ved at købe de agat rondeller da jeg var afsted, de er bare så flotte. kommer nok forbi igen, men tager min svigerinde med, hun fortrød nemlig at hun ikke tog med sidste gang.

Re: besøg hos Lene

tors 30. sep 2010 06:46

Fik trykket på noget wierd der? sad lige og stenede eehh :D

Susanne i nord: Vi skal bare lige ha fikset at mor her har bilen *G* har faktisk haft den de sidste par dage.. eller endnu bedre det er efter arbejdstid eller i en weekend...

Ihhe er så bims for tiden.. tænker hele tiden sten, perler osv... hvordan skete det lige på 2 mdr??.. for 2 mdr siden brugte jeg kun min hjerne kapacitet på baby ting *GG* ;)-

Re: besøg hos Lene

tors 30. sep 2010 08:02

Jo Kallie for 3 måneder siden startede jeg, og for 2 måneder siden begyndte du at spørge ang. smykker også blev du hooked ;-) Slemme slemme Susanne.

Re: besøg hos Lene

tors 30. sep 2010 08:05

Må nok tilstå at jeg nyder når I andre fortæller hvordan I har det med perler/smykkedele

Ind imellem føler jeg mig egentlig nærmest afhængig, man skal lige se hvad det nyeste er og måske
skal man lige prøve at lave det og det....

rart jeg ikke er den eneste som er blevet totalt afhængig. Nu har det stået på over et år, så der er vist ikke
noget med at det damper af med tiden :ymblushing:

Re: besøg hos Lene

tors 30. sep 2010 17:42

Susanne i nord skrev:Jo Kallie for 3 måneder siden startede jeg, og for 2 måneder siden begyndte du at spørge ang. smykker også blev du hooked ;-) Slemme slemme Susanne.



Slemme slemme sanne fyha fyha fyha :naughty: :))

Re: besøg hos Lene

tors 30. sep 2010 17:55

Lise Sonne skrev:Var forbi Lene - langt ude på landet :-D - d. 10. september, det var rigtig dejligt at se både den fine butik og Lene.
Her er hvad jeg lige ikke kunne leve uden ;) Tak for snakken Lene, det var dejligt at møde dig.
Billede



Selv tak Lise, Ja det var hyggeligt lige at ses i virkeligheden.

Åhhr, så langt ude på landet er det da heller ikke :D :D Det kan jo være vi ses igen, nu ved du jo hvor jeg er . :ymhug:
Skriv et svar