Switch to full style
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Digital scrapbooking

man 8. nov 2010 19:22

Jeg pralede på et tidspunkt med at jeg ville vise mine digital scrapbooking sider jeg havde lavet, men kom vist fra det igen. Desværre har min computer været gået død i mellem tiden, så jeg har dem ikke liggende på min computer længere.. MEN så er det jo heldigt at have en blog hvor de stadig ligger... :D :D :D

Jeg gider ikke lægger billederne på min computer igen, for derefter at lægge dem på her ( dovenskaben længe leve ) så jeg "nøjes" med at henvise til min gamle blog.

Hvis I ikke vil væk fra dette forum når I trykker på linket, så højreklik på linket og vælg åben i nyt vindue. ;)

http://rumlebumle.blogspot.com/

Re: Digital scrapbooking

man 8. nov 2010 20:40

De er sjove - hvad hjertet er fuldt af løber scrapbogen over med :-D

Re: Digital scrapbooking

man 15. nov 2010 03:02

De er super flotte! Du har virkelig evner Billede
Har du overvejet at få nogle af dem trykt (printet) som plakater, eller at putte dem i en fotobog?

BilledeBilledeBillede

Billede

Re: Digital scrapbooking

man 15. nov 2010 08:24

Jeg har ofret mig og printet dem ud på noget kraftigere papir og sat dem i små albums jeg har købt til samme formål, men hold fast det bruger meget farve, men det er det hele værd. Det er super hyggeligt at sidde og kigge i, dels for min søn, men også for mig.

Re: Digital scrapbooking

man 29. nov 2010 11:32

Hvor er de søde @};- @};- @};- @};- @};-
Og små søde historier de fortæller :x-
Skriv et svar