Dato og tid er tirs 19. mar 2024 05:31

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: man 4. jan 2010 14:44 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Super lækkert sjal, med en farve, som jeg tror klæder dig rigtig godt - må have taget lang tid ? Tyndt garn og stort ? :clap: :clap:

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 4. jan 2010 15:29 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
tak for alle jeres fine ord. Garnet er ikke så tynt det er noget silkebusole og på pind 3 1/2 så det er ikke så galt. men jeg er ikke nogen hurtig strikker mere da jeg får ondt i mine arme

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 3. feb 2010 11:28 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Indlæg: 330
Geografisk sted: København
det ikke godt du har problemer med hænderne.. for ellers var det da sådan nogle du sagtens kunne sælge i din butik også ;)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 3. feb 2010 12:05 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Ja jeg vil godt kune sælge sjaler i butikken det enest er at folk ikke vil betale noget får det som er "hjemmestrikket " de tror alle at det da lige er noget der bliver lavet søndag eftermidag til håndbolten. Så jeg vil nok heller bruge min tid på at lave sølv smykker og mine perle smykker for da kan folk godt forstå at det koster noget.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 4. feb 2010 15:54 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Havfruen skrev:
Ja jeg vil godt kune sælge sjaler i butikken det enest er at folk ikke vil betale noget får det som er "hjemmestrikket " de tror alle at det da lige er noget der bliver lavet søndag eftermidag til håndbolten. Så jeg vil nok heller bruge min tid på at lave sølv smykker og mine perle smykker for da kan folk godt forstå at det koster noget.


Ja - det er utroligt, at nogle folk tror man "bare" lige strikker et sjal eller en trøje i løbet af ingen tid. Men det må allesammen være nogle, der ikke selv har prøvet at strikke. For det tager tid, og skal man have en anstændig timeløn, så vil et håndtrikket sjal jo løbe op i flere 1000 kr.

Jeg har strikket en del trøjer i tyndt garn til mig selv, og jeg er da også blevet spurgt, om jeg ville sælge sådan nogle trøjer, men når jeg så fortæller, hvad jeg vil have for en trøje, så kan folk slet ikke forstå prisen. Det kan sagtens tage 100 timer at strikke en trøje på pinde nr. 3 med helt tyndt garn.

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 24. jun 2012 17:01 
Offline
Perle
Perle
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 23. jun 2012 21:06
Indlæg: 27
Geografisk sted: Frederikshavn
det er lige mig...mønstret er så smukt og min yndlingsfarve er forårsgrøn... \:D/


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker