Dato og tid er tirs 19. mar 2024 07:25

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons 17. mar 2010 14:29 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 16. mar 2010 20:12
Indlæg: 56
Geografisk sted: Århus V
Jamen her kommer der lige lidt billeder af mig og min kærestes dyr.

Her er først vores 3 leopard gekkoer:
Vores han Hugin
Billede

Den ene pige, Vaia
Billede

Og den anden pige, Gaia
Billede

Forhåbentlig får vi snart små leopard gekkoer da vi har mistanke om at den ene unge dame er med rogn :p

Så har vi vores 3 skægagamer:
Den store flotte han, Hektor
Billede

Og vores to piger, Adea og Zakia
Billede

Og lige et lille billede af deres hjem:
Billede

Og sidst men ikke mindst har vi også et lille marsvin, ved navn Bailey (ja deraf mit profilnavn ;)- )
Billede


Men det var altså min lille hjemme zoo som jeg da lige ville dele med jer :)-


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 17. mar 2010 14:44 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Jeg er totalt vild med dine dyr. :x- Jeg har altid været facineret af skægagamer. Hvis du vidste hvor længe jeg har stået i Zoo Zity og kigget på dem dengang de havde dem i et større terrarie. Og dine Leopard-gekkoer er sjove. Marsvin har jeg haft rigtig mange af igennem årene. Har avlet marsvin. Det er en sød lille dreng du har. :)-

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 17. mar 2010 14:50 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 16. mar 2010 20:12
Indlæg: 56
Geografisk sted: Århus V
Charlottes skrev:
Det er en sød lille dreng du har. :)-


Det er godt nok en sød lille pige :p men det kunne jeg selvfølgelig bare have skrevet.
Men hvor er det dog lækkert at høre at du er vild med mine dyr :)- der er jo nogle det skræmmer lidt med sådan nogle reptiler. Så super lækkert du synes om dem


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 17. mar 2010 14:56 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Jeg synes de er flotte men kun aldrig selv finde på at have de det krypdyr, men det er jo så mange forskelige hus dyr i dag og hvis bar de bliver passer så er det ok med mig jeg vil heller have vores stor fældende hund, også selvom at jeg er trat af ham lige nu hvor han ikke gør andet end at fælde.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 17. mar 2010 15:03 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Bailey skrev:
Charlottes skrev:
Det er en sød lille dreng du har. :)-


Det er godt nok en sød lille pige :p men det kunne jeg selvfølgelig bare have skrevet.
Men hvor er det dog lækkert at høre at du er vild med mine dyr :)- der er jo nogle det skræmmer lidt med sådan nogle reptiler. Så super lækkert du synes om dem


Jeg havde en ilder engang jeg opkaldte Bailey og det var en dreng. Derfor troede jeg også at din Bailey var en dreng. :p

Men ok da, så er det en sød lille pige. /:) ;))

Jo jeg synes at reptiler er sjove og flotte at kigge på. Men jeg har ikke tålmodighed til at have nogle. Jeg havde engang en russisk landskildpadde og jeg havde hende vel i 1½ år, så kom hun tilbage til dyrehandleren (en god dyrehandel). Det var simpelthen for kedeligt. Jeg skal have dyr jeg kan gramse på og lege med.

Kirsten > Hunde er også skønne. Jeg kan ikke huske om du har vist et billede af din hund? Hvis du ikke har, skal vi så ikke se ham?

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 17. mar 2010 15:08 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 16. mar 2010 20:12
Indlæg: 56
Geografisk sted: Århus V
Charlottes skrev:
Jo jeg synes at reptiler er sjove og flotte at kigge på. Men jeg har ikke tålmodighed til at have nogle. Jeg havde engang en russisk landskildpadde og jeg havde hende vel i 1½ år, så kom hun tilbage til dyrehandleren (en god dyrehandel). Det var simpelthen for kedeligt. Jeg skal have dyr jeg kan gramse på og lege med.


Du har helt ret i at de jo ikke er til at lege med, også derfor de egentlig er hobbydyr fremfor kæledyr. Men nu er jeg jo ved at uddanne mig til biolog så synes det er herligt at se på deres adfærd. Men er helt sikkert også til noget man kan nusse med og skal helt klart have mig en hund når jeg engang bor i noget mere egnet. Har altid haft hund da jeg boede hjemme og hold op hvor jeg savner det.

Og ja. Lad os da se ham der fælder ;)-


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 17. mar 2010 15:09 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Åh jeg synes dine dyr er skønne. Mine forældre har også gekkoer. Kan ikke lige på stående fod huske hvilken slags, men de er også herlige..


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 17. mar 2010 15:11 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
De huller de alle sammen har på hovedet (undtagen marsvinet), er det øre eller er det til at komme af med varmen? Ventilations-kanaler? :-\

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 17. mar 2010 15:44 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 16. mar 2010 20:12
Indlæg: 56
Geografisk sted: Århus V
Charlottes skrev:
De huller de alle sammen har på hovedet (undtagen marsvinet), er det øre eller er det til at komme af med varmen? Ventilations-kanaler? :-\


Det er deres øre. Deres trommehinder sidder lige indenfor åbningen (tror jeg også man kan se på nogle af billederne). hehe faktisk et rigtigt godt spørgsmål at stille.
Og til alle så spørg da endelig hvis i har nogle spørgsmål om mine dyr, vil hellere end gerne svare og komme med en mere eller mindre biolog nørdet forklaring ;)-


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 17. mar 2010 15:45 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
her er han
Billede

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker