Switch to full style
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Re: Juni haven en rundtur

søn 27. jun 2010 15:16

Hvor er det bare en skøn have og sikken masse flotte farver @};- @};-

Re: Juni haven en rundtur

man 28. jun 2010 08:41

Sikke mange smukke og flotte blomster du har - din have er jo en helt oase :x- :x- :x-

Re: Juni haven en rundtur

man 28. jun 2010 11:26

kææææft en flot Rhodendendron du har, eller er det en Azalea ?? jeg har lige været i sommerhus og set orange Rhondedendronner (troede jeg) men det viste sig nemlig at være Azalea.... ;)

Re: Juni haven en rundtur

man 28. jun 2010 13:11

Linda skrev:kææææft en flot Rhodendendron du har, eller er det en Azalea ?? jeg har lige været i sommerhus og set orange Rhondedendronner (troede jeg) men det viste sig nemlig at være Azalea.... ;)


Takker for fine ord ,

Billed nr 1 er en japansk azalea, billed nr 2 er en rhododendron catawbiense grandiflorum - er det er ikke nogle fantastiske navne ? :-s :whistle: :whistle: :))

Re: Juni haven en rundtur

ons 30. jun 2010 07:15

tak, tænkte det nok :-D

Re: Juni haven en rundtur

man 5. jul 2010 18:50

hooold da op hvor har du flotte blomster, jeg kan se at når vi finder vores drømmehus, så skal jeg råbe på frå hjælp herinde :-D

Re: Juni haven en rundtur

man 2. aug 2010 09:22

lene skrev:Wow, hvor er det smukt det hele, jeg er helt vild med dine akelejer, måske skulle vi bytte lidt, jeg tror at jeg har noget du ikke har, for dem har jeg selv sået. De er røde og hvide dobbelte, og jeg er helt vild med din hvide :D :ymhug:

Så er der sendt frø afsted til dig Lene - håber du får success med dem ;)

Re: Juni haven en rundtur

man 2. aug 2010 17:40

Lise Sonne skrev:
lene skrev:Wow, hvor er det smukt det hele, jeg er helt vild med dine akelejer, måske skulle vi bytte lidt, jeg tror at jeg har noget du ikke har, for dem har jeg selv sået. De er røde og hvide dobbelte, og jeg er helt vild med din hvide :D :ymhug:

Så er der sendt frø afsted til dig Lene - håber du får success med dem ;)


Hej Lise

Mange tak, jeg har modtaget frøene, og jeg har også sendt til dig :), jeg glæder mig til at nyde de fine blomster i min have. :ymhug:

Re: Juni haven en rundtur

ons 4. aug 2010 00:45

Mums da også:-0

Er akelejen den der hedder white Barlow???

Og er det en hvid Jacobsstige du også viser???

Din have ser skøn ud. Total respekt!

Re: Juni haven en rundtur

ons 4. aug 2010 07:37

lene skrev:
Lise Sonne skrev:
lene skrev:Wow, hvor er det smukt det hele, jeg er helt vild med dine akelejer, måske skulle vi bytte lidt, jeg tror at jeg har noget du ikke har, for dem har jeg selv sået. De er røde og hvide dobbelte, og jeg er helt vild med din hvide :D :ymhug:

Så er der sendt frø afsted til dig Lene - håber du får success med dem ;)


Hej Lise

Mange tak, jeg har modtaget frøene, og jeg har også sendt til dig :), jeg glæder mig til at nyde de fine blomster i min have. :ymhug:


Hej Lene
Så har jeg også modtaget dine frø, tusind tak - glæder mig til at så dem og se resultatet :-D
Skriv et svar