Dato og tid er tirs 19. mar 2024 06:24

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors 10. nov 2011 06:46 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Det var da utroligt så meget du kan finde på. Jeg ville elske at være papegøje i dit hjem. Jeg tror du er en rigtig gode dyre mor.. :x-


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. nov 2011 08:41 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
hehehheLisbeth, der var også lige min tanke....den var jo netop blevet hjemløs og se nu bare.....sikke en luksus hun er havnet i, dejligt i forkæler hende, så flyver hun da ikke hjemmefra hos jer ihvertfald = birdyheaven!! :o)

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. nov 2011 09:17 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Indlæg: 986
Geografisk sted: Nordsjælland
Hold da op med lækre sager den pip har..
Du er meget kreativ og dygtig til at sætte ting sammen. :D

Har den sit eget værelse med alt det legetøj den har?? hihi :p

_________________
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. nov 2011 09:48 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: lør 16. maj 2009 15:28
Indlæg: 225
Kan man sige, at den papegøje er en smule overstimuleret ..??!! :)) :p 8-} :ymapplause: Den må jo have det fantastisk ..!!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. nov 2011 11:34 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
Tak alle sammen!!

Hun har et meget stor bur... vi købte den største vi kunde finder da vi også har to hunder. Det betyder at hun kun får 3-4 timer 'fri-tid' hver dag. Her har hun så lov til at kommer ud af buret og flyver lidt rund i stuen.
Her er så en par billede af Jo, min papagøj... hun er super sød. :D

Billede

Billede

Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. nov 2011 12:53 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Indlæg: 145
Geografisk sted: Bornholm
Og jeg som troede, at papegøjer bare sad på en pind det meste af tiden og ikke laver noget.... :D
Det er noget super flot legetøj, du laver til den og hvor er den flot.... lige så farvestrålende som legetøjet.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. nov 2011 21:31 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Det er en meget smuk Pennant parakit du har dig. Så dejlig, er sikker på hun nyder at bo hos jer, er hun håndtam?


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. nov 2011 21:53 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
Diddah skrev:
Det er en meget smuk Pennant parakit du har dig. Så dejlig, er sikker på hun nyder at bo hos jer, er hun håndtam?


Ikke 100 %, det er stadig noget vi arbejder på. Men det kan godt være at det aldrig sker... vi ved jo ikke hvor hun kommer fra. Vi tror ikke hun var håndtam der hvor hun var før. Jeg kan godt fødre hende og hun sætter sig pænt på en pinne når jeg spørge og det synes jeg er dejlig. Og så har jeg også 'target' trænet her. Hvor hun skal rører en pinne med hendes bæk når jeg spørge hende om at gør det. Så får jeg hende til at går til forkellige steder.

:D


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. nov 2011 22:12 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Man kan kun få dem 100% tamme hvis man har håndopmadet dem. Men de er mere de større papegøjer eller stære der bliver rigtig tamme. Din pennant parakit er exceptionel til at lærer at efterabe og fløjte ;) Lyder lækkert med at træne hende. Hun er bare så fin ;)


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. nov 2011 22:54 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
Diddah skrev:
Man kan kun få dem 100% tamme hvis man har håndopmadet dem. Men de er mere de større papegøjer eller stære der bliver rigtig tamme. Din pennant parakit er exceptionel til at lærer at efterabe og fløjte ;) Lyder lækkert med at træne hende. Hun er bare så fin ;)


ja det er rigtig. Derfor forventer jeg heller ikke meget mer af hende. Jeg elsker hende som hun er og jeg vil bare at hun har det godt.

Før var jeg overhoved ikke intereseret i fugle... nu vil jeg køber en amazone papegøje :D Men det er først om et par år.

Hun fløjte rigtig godt og det er så smukt. Hun kan også skriger så højt at man tror jordens undergang er på vej %-(
Jeg kan desværre ikke fløjter så jeg kan ikke lærer hende noget men jeg 'snakker' med hende hele dagen.

Har din far stadig fugler? Og hvad med dig?


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker