Switch to full style
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Re: Så laver vi NISSENUMSER :D

søn 27. sep 2009 10:43

Hvor er de bare søde :ymhug: Og sikke en god ide :clap:

Dem skal hun nok få solgt :clap:

Og 15 kr. er absolut ikke for meget, hun kan sagtens tage 20 kr. det er også meget lettere, de fleste har en 20 kr. i deres pung, og støtter gerne et godt formål. Jeg ville i hvertilfælde gerne købe sådan en lille sød ting, til en tyver ;)-

Re: Så laver vi NISSENUMSER :D

man 28. sep 2009 00:12

Jeg synes bestemt også en 20'er er ok

Re: Så laver vi NISSENUMSER :D

man 28. sep 2009 07:41

hvad fil------bruges de til ?????

Re: Så laver vi NISSENUMSER :D

tirs 29. sep 2009 13:01

Det må være noget Jydsk-noget siden alle os fra Sjælland ikke aner hvad det er. :-\

Re: Så laver vi NISSENUMSER :D

tirs 29. sep 2009 13:08

Nej det er ikke jysk det er humor kan i da ikke se at det er nisens nums som man har syltet så du kan have dem hele året runt.

Re: Så laver vi NISSENUMSER :D

tirs 29. sep 2009 13:30

#-o

Det ER Jydsk. For humor er det da ikke. :p ;))

Re: Så laver vi NISSENUMSER :D

tirs 29. sep 2009 13:31

Så er det i hver tilfælde dårlig humor. :p :p :))

Re: Så laver vi NISSENUMSER :D

tirs 29. sep 2009 17:11

Jeg er jyde og ved ikke hvad de bruges til udover " for sjov " men ved ikke lige hvor jeg skulle stille sådan nogle. =)) =)) =)) =)) =))

Re: Så laver vi NISSENUMSER :D

tirs 29. sep 2009 17:53

Hvad med at hænge dem på juletræet eller på krydderihylden i glas til jul :)) :)) :)) =)) =)) =)) jeg syntes de er utrolig søde ;)-jeg ville gerne eje et par numser :clap:

Re: Så laver vi NISSENUMSER :D

tirs 29. sep 2009 18:52

Charlottes skrev:#-o

Det ER Jydsk. For humor er det da ikke. :p ;))



...Og her har jeg altid gået og troet jeg var jyde...! Det er forhåbentligt stadig, men der er godt nok noget der er gået min næse forbi der :liar: har aldrig hørt om sådan nogle før nu :-D
Skriv et svar