Dato og tid er tors 28. mar 2024 13:11

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons 15. jul 2009 18:22 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Så er kufferten pakket - ca. 21 kg. Godt fyldt op med en masse af min datters tøj. Hun flyttede derop 29. april, og kunne ikke have ret meget med. Men der er da heldigvis blevet et lille hjørne til mine ting i kufferten :-D For jeg skal også have boremaskine, bor, skruer, rawplugs og skruetrækker med :-!

Jeg glæder mig til at se Island - og skal på smykkestens jagt :dance: Jeg håber meget, at jeg kan finde et sted, hvor de sælger sten. Ellers nøjes jeg med de natursten, jeg kan finde. Jeg kan jo altid wrikle sølv eller kobbertråd omkring, så de kan bruges til vedhæng mv. :)- Og med alt den plads, der er i kufferten på vejen hjem, er det plads til rigtig mange sten :dance: og mange kg :dance:

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 15. jul 2009 18:47 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
God tur og jeg glæder mig til at se nogle billeder der ope fra. Og hvis du finder nogle flotte ting fra island til perler så tænk lige på alle vi andre.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 15. jul 2009 18:53 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Rigtig god tur. Vil også gerne se Island. Har en kollega som var der sidste år og var meget imponeret over naturen

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 15. jul 2009 18:55 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Havfruen skrev:
God tur og jeg glæder mig til at se nogle billeder der ope fra. Og hvis du finder nogle flotte ting fra island til perler så tænk lige på alle vi andre.


Jeg skal nok huske jer allesammen. Jeg tager billeder af det, jeg finder.

Jeg har kamera med, og kan lægge billeder ind mens jeg er på ferie. Enten det er smykke sten eller natursten eller smuk natur :-bd

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 15. jul 2009 19:01 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Vi sidder allerede klar med kluden til at samle savl op med når vi enten skal savle over den skønne natur, eller de lækre sten du kommer i besiddelse af.. :dance:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 15. jul 2009 19:56 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Indlæg: 782
Rigtig god tur håber at du får en dejlig ferie
ja der skulle være meget smukt
husk at sende billeder derfra :-h

_________________
Hilsen Eva1950


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 15. jul 2009 20:51 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Det skulle være så smukt ligesom Færøerne hvor vi lige har været og skal du så ikke lige i de varme kilder og der vil vi gerne se fruen blive dyppet ,nej spøg til side hvis du finder nogle flotte strenge så er jeg sikker på de kan blive solgt til os perlepiger herinde og husk endelig fotoapparatet og en rigtig god ferie :ymhug:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 23. jul 2009 12:32 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Så er jeg hjemme igen. Ville allerhelst have blevet der, men ferien varer jo ikke evigt ;)

Der er simpelthen så smukt på Island, fantastisk natur, masser af bjerge, gletchere, geysere og STEN i lange baner. Jeg tog en masse fotos, som jeg lægger nogle af ind en af dagene.

Og vejret var helt vidunderligt, sol hele døgnet, dejligt varmt ml. 20 og 25 grader om dagen, så der var brug for solcreme og solbriller døgnet rundt!

Jeg fik købt en hel del forarbejdede lavesten, som nu ligger og venter på at blive kreeret til nye smykker, og jeg fandt en hel del råsten, både lava i forskellige farver, rhyolit og opal samt en stor obsidian sten ca. 4,5 kg - desværre var der ikke plads til dem alle, men jeg kommer jo igen i efteråret :clap:

Den store obsidian sten pynter nu på min datters værelse sammen med en stor lava sten :x-

Kufferten vejede ca. 22 kg, d.v.s. 2 kg for meget. Men da min håndbagage kun bestod af min lille håndtaske, fik jeg lov at få kufferten med uden at skulle betale for overvægt. De er ellers utroligt strikse i Keflavig lufthavn. De, der stod foran mig, fik lov at betale for alt deres overvægt - så jeg var heldig :clap:

Og så fik jeg en hel masse inspiration til nye smykker - alt den natur giver god inspiration.

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 23. jul 2009 12:39 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Det lyder som om du har haft en rigtig god ferie og lava findes den i andre farver en sort og brun :?: og den rhyolit er det ikke guffff og ser vi ikke foto af stenene ;)- please og var du i de varme kilder eller var det for varmt :?: glæder mig til at se dine billeder fra turen :clap:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 23. jul 2009 13:08 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Det lyder som du har haft en rigtig dejlig tur Lise, jeg glæder mig til at se billeder, og til at se hvad du får lavet af alle dine lækre sten. :x- :ymhug:

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker