Susanne i Nord og jeg har snakket sammen og aftalt at udfordringerne i fremtiden bliver fra mandag (i løbet af dagen) til søndag kl 20 (hvor billedet/billederne senest skal være online for at du har klaret udfordringen).
Fordi det nu er en hel uge så alle kan nå det, så er der til gengæld åbnet for alt fra øreringe, halskæder, armbånd, ja alt der kan kaldes smykker). Så I kan godt glæde jer til de skøre/svære som nu bliver en rigtig udfordring. Jeg har nemlig nogle gode idéer. He he.
Denne uges udfordring er:
Den lette/normale: Lav et Lise Sonne inspireret armbånd. Du vælger selv farver, matrialer osv.
Den skøre/svære: Lav en Lise Sonne inspireret halskæde. Du vælger selv farver, matrialer osv.
Hvis du ikke har nogen seedbeads, så kan du f.eks bruge wireklemmer.
Vil du have lidt inspiration, så kig på Lise Sonnes lækre hjemmeside:
http://www.mummyinthecave.dk/ eller kig herinde under "brugernes egne smykker".
Der er ingen afstemning, ingen der vinder og ingen der taber. Det skal bare være ren hygge og udfordre os lidt.
Har du lyst til at lave begge udfordringer, så er du mere end velkommen.
Det er kedeligt hvis det altid er Susanne og jeg der laver udfordringerne så hvis der er nogle af jer andre der har et par idéer, så laver vi en anden tråd en af dagene hvor folk kan skrive sig på hvilken uge de vil lave det i. Og har man kun en idé til den ene, så hjælper vi med at finde på den anden.
Vi håber det hjælper så alle der kan og vil, har tid til at være med. Rigtig god fornøjelse.