Switch to full style
Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Re: Konkurrece Juni 2010

fre 30. jul 2010 08:35

og her er mit forslag, jeg har også brugt ALLE perlerne......men til 2 smykker!!

det bliver min halskæde der skal stå distancen, men synes i lige skulle se begge dele... ;)-
Her er den på bordet....
Billede
og hvordan den hænger om halsen....
Billede

Og så lige armbåndet..... ;)- og på.....
Billede Billede

Re: Konkurrece Juni 2010

fre 30. jul 2010 11:52

Whau - hvor er det smukt - især armbåndet, som bestemt gerne må komme på min arm :x-

Jeg har leget lidt med perlerne, men er ikke helt tilfreds. Jeg har lavet et hårelastik med perlerne, men det dur ikke. Jeg håber, jeg når at få lavet noget og taget billeder.

Re: Konkurrece Juni 2010

tirs 3. aug 2010 17:42

(*) (*) (*) (*) (*) Så er det vist på tide at få afsluttet Juni konkurrence. (*) (*) (*) (*) (*)

Så vidt jeg kan se mangler Lapsen, og Lise stadig at uploade sine billeder.
I har indtil på Torsdag, så sætter jeg gang i afstemningen, engang i løbet af Fredag.

Re: Konkurrece Juni 2010

tors 12. aug 2010 18:35

lene skrev:(*) (*) (*) (*) (*) Så er det vist på tide at få afsluttet Juni konkurrence. (*) (*) (*) (*) (*)

Så vidt jeg kan se mangler Lapsen, og Lise stadig at uploade sine billeder.
I har indtil på Torsdag, så sætter jeg gang i afstemningen, engang i løbet af Fredag.


UPS - jeg nåede desværre ikke, at få lavet mit bidrag, jeg har haft så travlt siden, jeg kom hjem fra ferie. Så smykkefremstillingen ligger totalt stille for øjeblikket.

Men sikke mange flotte og kreative forslag der er kommet :clap: :-bd :-bd :clap:
Skriv et svar