Switch to full style
Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Re: Ny konkurrence?

tirs 14. sep 2010 15:28

Lene tag det bare helt roligt. Lige nu er vi jo igang med Bytte Bytte.

Re: Ny konkurrence?

man 4. okt 2010 19:55

Jeg har startet en konkurrence her for oktober måned, vil dog ikke love det bliver fast hver måned som før hen... :-D

Re: Ny konkurrence?

ons 3. nov 2010 18:47

Jeg har stadig ikke glemt konkurrencen, men jeg har frygtelig travlt, og det må man jo ikke klage over :D men puha, jeg kan altså ikke lige overskue at starte en konkurrence lige nu.
Jeg håber, men lover ikke noget, at jeg kan sætte gang i en jule konkurrence.
Er der nogen der har lyst til at sætte en konkurrence i gang er det helt ok, og jeg skal nok sponsorere en fin præmie.

Re: Ny konkurrence?

ons 3. nov 2010 21:25

lene skrev:Jeg har stadig ikke glemt konkurrencen, men jeg har frygtelig travlt, og det må man jo ikke klage over :D men puha, jeg kan altså ikke lige overskue at starte en konkurrence lige nu.
Jeg håber, men lover ikke noget, at jeg kan sætte gang i en jule konkurrence.
Er der nogen der har lyst til at sætte en konkurrence i gang er det helt ok, og jeg skal nok sponsorere en fin præmie.


Jeg vil gerne sætte dem i gang, jeg synes faktisk det værste er at finde på præmier og huske at få dem sendt :-D

Re: Ny konkurrence?

tors 4. nov 2010 19:20

Danagonia skrev:
lene skrev:Jeg har stadig ikke glemt konkurrencen, men jeg har frygtelig travlt, og det må man jo ikke klage over :D men puha, jeg kan altså ikke lige overskue at starte en konkurrence lige nu.
Jeg håber, men lover ikke noget, at jeg kan sætte gang i en jule konkurrence.
Er der nogen der har lyst til at sætte en konkurrence i gang er det helt ok, og jeg skal nok sponsorere en fin præmie.


Jeg vil gerne sætte dem i gang, jeg synes faktisk det værste er at finde på præmier og huske at få dem sendt :-D


Tak skal du ha' Camilla, det er sødt af dig.
Jeg ved ikke om vi skal vente til den anden konkurrence er færdig, det bestemmer du, du kan bare lige sende mig en PB med hvad du syntes, så skal jeg lige finde nogle gode præmier :ymhug:
Skriv et svar