Switch to full style
Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Onsdags-udfordringen d. 10/11.

tors 4. nov 2010 11:55

På onsdag kommer der 2 udfordringer.
En normal for dem der måske ikke har så mange forskellige matrialer eller som synes min sværere udfordring er for skør og en skør udfordring hvor man skal bruge fantasien for at løse den og hvor den er åben for fri fortolkning (det er den normale selvfølgelig også). ;)) Jeg kan lige skrive at jeg lidt frygter hvis BlueRaven tager den skøre udfordring op. Så kommer vi til at grine langt og længe hvis hun gør det jeg tror hun godt kunne finde på. Nej, hun ved ikke hvad udfordringen går ud på endnu, men forretningerne er jo stadig åbne når I får den så... :-ss :))
I har stadig kun de ca 24 timer men hvis man ikke bryder sig om nogle af udfordringerne, så kan man jo lade være med at tage udfordringen op. ;)-

Det skal være sjovt men en udfordring skal udfordrer os. :D

Pga de kun 24 timer vil jeg ikke udfordre jer til at lave noget større. En halskæde tager for lang tid for flere herinde så det bliver et par øreringe, en fingerring, et vedhæng (til en halskæde) eller et armbånd. Vent og se... :ymsmug:

Jeg skriver hvad det er mellem kl 16 og 18 og I har indtil torsdag d. 11/11 kl 18 til at uploade billeder. :)-
Senest rettet af Charlottes tirs 9. nov 2010 10:28, rettet i alt 1 gang.

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

tors 4. nov 2010 13:59

Jeg synes de her udfordringer er sjove, men kunne vi ikke lave nogle en søndag fra morgenstunden så man rent faktisk kun havde hele dagen til det??

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

tors 4. nov 2010 14:22

LOL, Charlottes, du forstår da rigtignok at varme op under os :-D

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

tors 4. nov 2010 14:34

Tak Pia. :ymsmug:

Camilla > Jeg er ikke morgenmenneske så hvis det skal være fra morgenstunden, så bliver det ikke mig der laver det og jeg kommer så heller ikke til at deltage. Når vi siger 24 timer (plus det løse) så har alle en mulighed for at deltage uanset om vi er A eller B mennesker. :)-

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

tors 4. nov 2010 16:44

Danagonia skrev:Jeg synes de her udfordringer er sjove, men kunne vi ikke lave nogle en søndag fra morgenstunden så man rent faktisk kun havde hele dagen til det??


Den ville jeg helt sikkert være med på da jeg først er hjemme 16.30 - 17. både onsdage og torsdage...

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

tors 4. nov 2010 16:45

Det lyder ellers godt nok spændende :-D

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

tors 4. nov 2010 16:50

Vi kan da også bare rykke den til i weekenden hvis I hellere vil det? Så det bliver fra fredag til lørdag eller lørdag til søndag? Det er op til jer. :)-

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

tors 4. nov 2010 16:53

Jeg ville personligt foretrække fra fredag til lørdag hvis det var..

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

tirs 9. nov 2010 10:31

Da jeg ikke har hørt fra flere ang ugedag holder vi os bare til imorgen. Jeg sætter dem herind mellem 16 og 18 som skrevet, og så har I indtil torsdag kl 20 til at lægge billedet/billederne op (så kan folk der kommer hjem kl 17.30 bedre nå det). :)-

Og så lavede jeg lige om navnene på udfordringerne.
Den lette blev til den normale udfordring.
Og den svære blev til den skøre udfordring.
Det passer vist bedre i denne uge. ;))

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

tirs 9. nov 2010 10:48

Glæder mig lidt til imorgen. Også at det ikke er mig der står for det. Dejligt.
Skriv et svar