Switch to full style
Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

fre 12. nov 2010 07:51

Det kan man da kalde at tage udfordringen alvorligt.
De er superseje!

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

fre 12. nov 2010 08:26

Hvor er de allesammen flotte. BR genial idé de er rigtig super seje. :clap: :clap: Lisbeth jeg kommer til at tænke på grene uden blade, men super flotte :clap: Charlotte du skal nok blive venner med din wig :clap: :clap:

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

fre 12. nov 2010 08:36

Super fedt med de ægte ben, hvordan udhuler man sådan nogle? Bare nysgerrig.
Tror jeg stemmer for uge iddeen. så skulle det heller ikke gøre noget at der kommer uanmeldte gæster.

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

fre 12. nov 2010 09:52

Så har jeg fået dem lavet. Nu skal manden bare komme hjem med min bærbar så jeg kan få oploadet billedet. Eller også skal jeg lede efter kablet til kameraet....

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

fre 12. nov 2010 10:18

det må jeg nok sige BR, fra fedtet stegt ben til et smukt stykke knogle i øret.
tænk sig at du rensede det for marv og blegede det.

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

fre 12. nov 2010 12:49

I er da godt nok sååå dygtige og opfindsomme :-D FLOT !

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

fre 12. nov 2010 14:23

Susanne i nord skrev:Super fedt med de ægte ben, hvordan udhuler man sådan nogle? Bare nysgerrig


Tålmodighed og Billede
Den øverste var meget velegnet til at skovle marv ud med.

Pia skrev:tænk sig at du rensede det for marv og blegede det.

Hvis den ikke var blevet renset, ville man jo lugte af stegt kylling, når man havde dem på Billede :)) :)) :))

Jeg var meget i tvivl mht blegningen, for jeg kunne godt lide farverne på det stegte ben, men besluttede til sidst at gå efter det mere "clean" look alligevel Billede

Pia skrev:fra fedtet stegt ben til et smukt stykke knogle i øret

Havde det ikke været en bunden udfordring med øreringe, var den blevet til en "clip-on" næsering.
Så kunne ingen beskylde mig for ikke at have ben i næsen! :)) :)) :))

Billede

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

fre 12. nov 2010 14:42

Du er bare sååååååååå sej blue :)) =)) :clap: :dance:

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

fre 12. nov 2010 15:10

Uhh, nu ser jeg en sællert på etsy - hold on

Billede
Billede

ja, altså- bare med et kyllinge ben i stedet, men samme princip- men det var vel tanken med den i næsen :-D

Re: Onsdags-udfordringen d. 10/11.

fre 12. nov 2010 18:28

Billede

Med 5 forskellige sten, med hver sine gode egenskaber. (taget fra www.stenguiden.dk)

Agat
Fred. Igangsætter. Giver inspiration og handlekraft. Den skubber på og sætter dig i gang. Hjælper dig med at planlægge dine ønsker og drømme og føre dem ud i livet. Kan være god til at skabe ændringer til det positive i dit liv.

Kaneol
Udholdenhed. Beskytter mod misundelse, frygt og raseri, og fordriver sorg fra de følelsesmæssige sider. Giver øget energi, personlighed, kreativitet og medfølelse. Stimulerer nysgerrighed og deraf efterfølgende initiativ.

Malakit
Transformationssten. Hjælper til under forandringer. Stimulerer instinktet og den logiske sans. „Jeg er åben for savn og glæde.“ Bruges ved flyvning mod luftsyge og flyskræk, samt af fly personale.

Bjergkrystal.
Styrke og kraft. Forstærker både energi og tankevirksomhed. Siges af bringe stjernernes energi ind i sjælen. Forstærker andre stens energier. Modvirker statisk elektricitet. Gør det lettere at modtage informationer fra både lærere, undervisere og healere. Kan bruges til at omdanne tanker til lyd. Giver dig mulighed for at udnytte dine talenter og muligheder fuldt ud.

Amethyst (sten): Lilla - Meditationssten. Beskytter mod psykisk overlast. Stimulerer den logiske sans og giver mod til at tage vigtige beslutninger. „Jeg træffer de rigtige valg og beslutninger.“ En varm og elskelig sten, der også er bestemt og herskende. Giver ædruelighed. Virker mod søvnløshed som forstærkes sammen med hæmatit.
Skriv et svar