Switch to full style
Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Re: Udfordring/konkurrence

tirs 14. dec 2010 15:59

Der er ikke fundet en vinder endnu. Vi er alle med til at stemme om, hvem der skal vinde. Du kan også være med i afstemningen i tråden der hedder "afstemning, hvem skal vinde".

Re: Udfordring/konkurrence

tirs 14. dec 2010 16:56

Diddah skrev:Raven havde ikke lige set der jo stod Blue inde i vedhænget, sad og kiggede på det LÆNGE det er smart, hvordan hulen kom du på det?

Jah, jeg ved det faktisk ikke.
Når jeg går i seng, ligger jeg altid lige og skitser lidt til noget lyd. Den her udviklede sig af sig selv, over nolge sktiser, med udgangspunkt i et stort fedt B og med ef afsnit af Qi som baggrundsstøj. :-D

Billede

Billede

Re: Udfordring/konkurrence

tirs 14. dec 2010 19:30

Det er skisme smart.. men kan vist ikke lade sig gøre med mit navn.. men det er smart!

Re: Udfordring/konkurrence

tirs 14. dec 2010 20:27

Diddah skrev:Det er skisme smart.. men kan vist ikke lade sig gøre med mit navn..

Kan det ikke? ;)-

Billede

Billede

Re: Udfordring/konkurrence

tirs 14. dec 2010 20:52

For fa....., hvor er du god BR ! :-bd

Re: Udfordring/konkurrence

tirs 14. dec 2010 22:04

Aii hvor er du GO! Men hi hi kan sørme ikke huske hvor du har mit navn fra. Tsk tsk hukommelse som en si. Hehe Faktisk er mit fornavn Aimée - Liv ;) HVor er du god. Super fedt!

Re: Udfordring/konkurrence

ons 15. dec 2010 17:31

BlueRaven skrev:
Diddah skrev:Det er skisme smart.. men kan vist ikke lade sig gøre med mit navn..

Kan det ikke? ;)-

Billede

Billede


Du er luret ... ;)

Re: Udfordring/konkurrence

ons 15. dec 2010 18:54

Diddah skrev:Du er luret ... ;)

?!?

Billede

Re: Udfordring/konkurrence

ons 15. dec 2010 20:18

Tænkte måske du havde mit navn fra det andet forum hvor jeg har dig mistænkt for at være min bytte bytte ven ;) Hvis jeg har ret, sååå vil jeg gerne sige et stort tak, waouw en fin pakke

Re: Udfordring/konkurrence

ons 15. dec 2010 21:51

Diddah skrev:Tænkte måske du havde mit navn fra det andet forum hvor jeg har dig mistænkt for at være min bytte bytte ven ;) Hvis jeg har ret, sååå vil jeg gerne sige et stort tak, waouw en fin pakke

Nå, det var det, du mente... Gik helt i nøja, og tænkte: "Hvad har jeg nu gjort?!" :))
Nah, jeg er vist bare god til "social engineering". ;)-

Billede
Skriv et svar