Switch to full style
Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Re: Konkurrence - Grimme Perler

fre 7. jan 2011 09:43

Linda skrev:Kallie - jep. som Susanne skriver , så er den blå/hvid og nok den af ler/keramik perlerne der er kønnest, de andre ser ud som om de er malet med vandfarve som er gledet af....billedet gør dem faktisk ÆRE, for de er kønnere på billedet end i virkeligheden....
og heheheh, de sort/hvide har jeg faktisk selv nogle af, købt engang i brugsen tror jeg nok og er sådan lidt etniske i looket...så de er fine nok!! og de "fake" rav, kan man sikkert også få lavet noget ud af...må se hvad jeg kan hitte ud af...

og BR - WAOOOUUUWW for et smykke du har fået lavet, jeg bøjer mig i støvet!! brava !! :o) :o)


*GG* kan godt se der er en enkelt der ligner en sten der er blevet malet i fritteren *GG*

Re: Konkurrence - Grimme Perler

fre 7. jan 2011 21:08

Billede

Billede

Billede

Billede
Senest rettet af dimsedutten lør 8. jan 2011 04:33, rettet i alt 1 gang.

Re: Konkurrence - Grimme Perler

fre 7. jan 2011 21:25

dimsedutten skrev:Billede

Billede
Billede
Billede


Shit den med de grønne og gummi er fed.

Re: Konkurrence - Grimme Perler

fre 7. jan 2011 21:27

Det er meget flotte smykke dimsedutten, men jeg har svært ved at se dine fotos, billeder er nok for små til min øjne. kunne de gøres større.

Re: Konkurrence - Grimme Perler

fre 7. jan 2011 23:45

Flotte smykker, Dims. Har jeg ret i at der kun indgår 3 grimme perler i det øverste sæt??

Re: Konkurrence - Grimme Perler

lør 8. jan 2011 04:35

Bæk skrev:Det er meget flotte smykke dimsedutten, men jeg har svært ved at se dine fotos, billeder er nok for små til min øjne. kunne de gøres større.

hej bæk , så har jeg øget størrrelsen lidt :dance:

Re: Konkurrence - Grimme Perler

lør 8. jan 2011 04:37

Danagonia skrev:Flotte smykker, Dims. Har jeg ret i at der kun indgår 3 grimme perler i det øverste sæt??

yeps kun 3 , så det er kun de to andre der gælder :-D

Re: Konkurrence - Grimme Perler

lør 8. jan 2011 10:52

Tak nu kan jeg med de dårlige øjne se alle de flotte detaljer, jeg er vild med din gule kæle de grimme glasperler er blevet smukke i en symfoni af gul, er det koral du har brugt.

Re: Konkurrence - Grimme Perler

lør 8. jan 2011 13:55

Bæk skrev:Tak nu kan jeg med de dårlige øjne se alle de flotte detaljer, jeg er vild med din gule kæle de grimme glasperler er blevet smukke i en symfoni af gul, er det koral du har brugt.

ja det er helt rigtigt... jeg syntes de er fine "at putte ind imellem" de giver lidt liv ;)-

Re: Konkurrence - Grimme Perler

lør 8. jan 2011 14:30

Nøj hvor har jeg bøvlet med mine grimme perler... Selvom BR's perler ikke alle var grimme, så var der ikke 5 der på nogen måde kunne matche hinanden. Så jeg har måttet være kreativ og ændre perlernes udseende, så de var til at arbejde med :-D

Jeg valgte at bruge glimmer rædslen, de tre røde plastik brioletter og en af de grimme fimo perler...

Billede

Jeg brugte bronze pulver og fimo lak til at male perlerne med. Jeg håbede de ville komme til at ligne metal...

Billede

Billede

Tjah... Det lykkedes ikke helt, men nu havde de da samme farve, og kunne bruges i smykket...

Men her er det så, det færdige smykke med 5stk grimme perler :D

Billede

Billede

Billede

Billede

Tak for kampen BR ;)-
Skriv et svar