Switch to full style
Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Re: Ugens udfordring 13/12 - 19/12

tirs 14. dec 2010 17:06

Hmm... :think: Nøglen mangler jo og der er et hjerte så... Følelsen af at være stå udenfor dine forældres hjem uden nøgle? :))

Eller følelsen af at du godt kan lide at lure? =))

Eller følelsen af... Ej, jeg må hellere holde op nu. ;))

Re: Ugens udfordring 13/12 - 19/12

tirs 14. dec 2010 17:12

Charlottes skrev:Eller følelsen af at du godt kan lide at lure? =))


Hm... Det siger vist mest noget om din forskruede tankegang =)) =)) =)) =)) Er du en lure Charlotte?? :)) :))

Re: Ugens udfordring 13/12 - 19/12

tirs 14. dec 2010 17:16

Danagonia skrev:
Charlottes skrev:Eller følelsen af at du godt kan lide at lure? =))


Hm... Det siger vist mest noget om din forskruede tankegang =)) =)) =)) =)) Er du en lure Charlotte?? :)) :))


Hvem mig??? B-) Ej, dog ikke. :))

Men jeg så engang en blotter. [smilie=naughtsanta.gif] Men det er en helt anden historie. ;;)

Re: Ugens udfordring 13/12 - 19/12

tirs 14. dec 2010 17:18

Charlottes skrev:Hvem mig??? B-) Ej, dog ikke. :))

Men jeg så engang en blotter. [smilie=naughtsanta.gif] Men det er en helt anden historie. ;;)


Ha ha.. Det var godt =)) Blotteren ikke så godt... Har aldrig set sådan en... Men jeg bor jo også på landet, så der er nok for langt imellem damerne for dem...

Re: Ugens udfordring 13/12 - 19/12

tirs 14. dec 2010 17:26

Jeg sad sammen med en veninde og hendes veninde på Helsingør st da en mand gik ind i toget og blottede sig for os (vi sad på perronen og ventede på at næste tog skulle komme). Så fordi vi var 3 var vi ikke bange. Nok nærmere dybt flove. Men det var faktisk mere flovt at fortælle det til politiet (min mor sagde at jeg SKULLE melde det) for jeg skulle bla fortælle hvor stor den var og om han kom. Og da jeg ligesom ikke lige kiggede hele tiden (vi sad og rodede i vores tasker fordi vi var flove (vi var kun 17-18 år)) så skulle jeg fortælle om der så lå noget "væske" i togdøren bagefter.... Hvem lægger mærke til sådan noget???? :-\ Men han hev den "indenfor" og gik da jeg råbte "pas på mågerne" efter ham. Det var også tarveligt af mig. ;)) Hvis det skete idag ville jeg nok bare spørge om han skulle have en hånd med? De er jo kun ude på at man skal se på dem, så de fleste vil nok blive bange og løbe hvis man konfronterer dem. (Nu er I advaret blottere) :ymbringiton:

Re: Ugens udfordring 13/12 - 19/12

tirs 14. dec 2010 17:32

Charlottes skrev:Jeg sad sammen med en veninde og hendes veninde på Helsingør st da en mand gik ind i toget og blottede sig for os (vi sad på perronen og ventede på at næste tog skulle komme). Så fordi vi var 3 var vi ikke bange. Nok nærmere dybt flove. Men det var faktisk mere flovt at fortælle det til politiet (min mor sagde at jeg SKULLE melde det) for jeg skulle bla fortælle hvor stor den var og om han kom. Og da jeg ligesom ikke lige kiggede hele tiden (vi sad og rodede i vores tasker fordi vi var flove (vi var kun 17-18 år)) så skulle jeg fortælle om der så lå noget "væske" i togdøren bagefter.... Hvem lægger mærke til sådan noget???? :-\ Men han hev den "indenfor" og gik da jeg råbte "pas på mågerne" efter ham. Det var også tarveligt af mig. ;)) Hvis det skete idag ville jeg nok bare spørge om han skulle have en hånd med? De er jo kun ude på at man skal se på dem, så de fleste vil nok blive bange og løbe hvis man konfronterer dem. (Nu er I advaret blottere) :ymbringiton:


Ej hvor skummelt... Men ja, af de seksuelle forulempelser er det nok det mindst farlige. Stadig vildt ubehageligt... Men i var trods alt ikke børn, synes det er forfærdeligt når det går udover børn på 10-11år

Re: Ugens udfordring 13/12 - 19/12

tirs 14. dec 2010 17:35

Det er vi enige om. Men jeg havde nok været bange hvis jeg havde siddet der alene selvom det var om eftermiddagen i fuldt dagslys. Men dengang vidste jeg jo ikke noget om blottere. Efter det fandt jeg ud af lidt mere om dem. Men han blev aldrig fundet. Der var nogle stykker på kystbanen dengang (fortalte betjenten mig) men ifølge aviserne var der kun en og de kaldte ham kystbane-blotteren (igen, noget jeg fandt ud af efter jeg selv overværede det).

Re: Ugens udfordring 13/12 - 19/12

tirs 14. dec 2010 17:39

Charlottes skrev:Det er vi enige om. Men jeg havde nok været bange hvis jeg havde siddet der alene selvom det var om eftermiddagen i fuldt dagslys. Men dengang vidste jeg jo ikke noget om blottere. Efter det fandt jeg ud af lidt mere om dem. Men han blev aldrig fundet. Der var nogle stykker på kystbanen dengang (fortalte betjenten mig) men ifølge aviserne var der kun en og de kaldte ham kystbane-blotteren (igen, noget jeg fandt ud af efter jeg selv overværede det).


Træls oplevelse at have med sig :ymsick:

Re: Ugens udfordring 13/12 - 19/12

tirs 14. dec 2010 17:42

Hvor er det hjerte flot :x-
Min første tanke, at hvis man gav nøglen til hjertet (evt i et vedhæng) til sin elskede - vil det da være en rigtig smuk kærlighedserklæring .
Billede

Re: Ugens udfordring 13/12 - 19/12

tirs 14. dec 2010 17:48

FrkBettina skrev:Hvor er det hjerte flot :x-
Min første tanke, at hvis man gav nøglen til hjertet (evt i et vedhæng) til sin elskede - vil det da være en rigtig smuk kærlighedserklæring .
Billede


Bingo... Min følelse var "troskab". Hjertet er låst til min elskede, og kun han har adgang til det... :-D
Skriv et svar