Switch to full style
Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Re: Ugens udfordring Uge 6 (7/2- 13/2)

fre 11. feb 2011 00:54

Frk. Betinna din udfordring er bestemt ikke spildt! Og jeg er ret sikker på at flere synes at din udfordring er god!!! Så hvis ikke folk slår til så tror jeg at det skyldes andre ting;-)

Selv er jeg jo ikke den store deltager i udfordringerne-jeg kan ikke når jeg skal du ved;-)

Men det betyder jo ikke at man ikke kan lade sig inspirere af din denne tråd.

Re: Ugens udfordring Uge 6 (7/2- 13/2)

fre 11. feb 2011 08:04

For mig har humøret ikke været det bedste i et stykke tid, men er da ved at bedres. Så nu googler jeg damen, så må vi se hvad der ellers sker. :-)

Re: Ugens udfordring Uge 6 (7/2- 13/2)

søn 13. feb 2011 18:55

Skønt emne - der kan man virkelig gå 'over the top'
Billede
Det her er mit bud - undskylder billedkvaliteten, der var slukket for lyset udenfor, så det måtte tages indenfor med blitz

Re: Ugens udfordring Uge 6 (7/2- 13/2)

tirs 15. feb 2011 11:50

Jeg kan sagtens "se" Helger i denne kæde og sikke forårsagtig den er .....
Den passer også til nogle af de strømper du strikker :D

Re: Ugens udfordring Uge 6 (7/2- 13/2)

tirs 15. feb 2011 11:52

FrkBettina skrev:Jeg kan sagtens "se" Helger i denne kæde og sikke forårsagtig den er .....
Den passer også til nogle af de strømper du strikker :D


Det har du ret i (passer til sokker) Dog tror jeg ikke min 14 årige søn vil gå med den :)) :)) =)) =)) =))

Re: Ugens udfordring Uge 6 (7/2- 13/2)

tirs 15. feb 2011 18:22

Jeg synes det er en fantastisk udfordring, jeg kan bare slet slet ikke nå at deltage... i en typisk uge så har jeg kun aftentimerne og det er bare ikke nok til jeg kan få en idé, evt købe noget ind, få det lavet, taget billeder og poste det.

Nogle uger kan jeg nå det og andre knap så meget, denne uge knap så meget til trods det fantastiske emne!

Re: Ugens udfordring Uge 6 (7/2- 13/2)

tirs 15. feb 2011 20:41

Må indrømme jeg har været totalt ide forladt, måske fordi personen er for "spraglende" i designs efter min smag.

Men fed udfordring.
Skriv et svar