Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte perler APRIL

fre 22. apr 2011 07:28

der er nogle fine ting du har fådet lavet

Re: Bytte bytte perler APRIL

fre 22. apr 2011 08:06

Det ser godt ud Lisbeth..
Vikler du ? De Fw perler jeg har sendt til dig er resten jeg havde tilbage fra en streng fra mazy som hedder : Sommermix ferskvandsperler 5-8mm.
De er super flotte syntes jeg, når de er viklet til armbånd og halskæde - Bare et forslag, nu hvor du nævner at du syntes de er svære at bruge :-D

Re: Bytte bytte perler APRIL

fre 22. apr 2011 08:20

Love-Shopping skrev:Det ser godt ud Lisbeth..
Vikler du ? De Fw perler jeg har sendt til dig er resten jeg havde tilbage fra en streng fra mazy som hedder : Sommermix ferskvandsperler 5-8mm.
De er super flotte syntes jeg, når de er viklet til armbånd og halskæde - Bare et forslag, nu hvor du nævner at du syntes de er svære at bruge :-D


Dem har jeg også haft en streng af de kom på memorywire hvor der også var knyttet lidt til, er vild med de klare farver de har. :D Perlerne altså, måtte bare eje dem ;)

Re: Bytte bytte perler APRIL

fre 22. apr 2011 08:24

lisbeth skrev:Billede
Her har jeg brugt den ene store prehnite nugget ,den anden var desværre meget ridset ,så den kan jeg ikke bruge
De små FW er der 1 af hver og i forskellige farver og det er lidt svært at bruge


Super flotte sten, åhh alle de fine kobber dele, hvor finder du dem henne? Jeg synes jeg har svært ved at finde nogle jeg synes godt om, men er helt vild med perlehattene du har brugt :D

Re: Bytte bytte perler APRIL

fre 22. apr 2011 08:35

Diddah skrev:
Love-Shopping skrev:Det ser godt ud Lisbeth..
Vikler du ? De Fw perler jeg har sendt til dig er resten jeg havde tilbage fra en streng fra mazy som hedder : Sommermix ferskvandsperler 5-8mm.
De er super flotte syntes jeg, når de er viklet til armbånd og halskæde - Bare et forslag, nu hvor du nævner at du syntes de er svære at bruge :-D


Dem har jeg også haft en streng af de kom på memorywire hvor der også var knyttet lidt til, er vild med de klare farver de har. :D Perlerne altså, måtte bare eje dem ;)


Hehe, ja jeg skal helt sikkert os have bestilt flere ved hende ;)

Re: Bytte bytte perler APRIL

fre 22. apr 2011 08:39

Her er så hvad jeg har modtaget :
6 stk 8 mm bronzit - 6 stk 6 mm agat
2 stk 8 mm chrysocolla - 14 stk 4 mm jade
3 stk 8x12 mm jadedeåber - 1 stk forsølvet motorcykel (står der) men det er en atv. ;)
Billede

Re: Bytte bytte perler APRIL

fre 22. apr 2011 09:02

Katja Fw perlerne er meget flotte i farverne og de ligger lige lidt til jeg finder ud af hvad jeg skal lave med dem og tak for bytte perlerne
Diddha kobberdelene og perlehætterne er fra Miskas som er herinde og som lige har haft åbent hus

Re: Bytte bytte perler APRIL

fre 22. apr 2011 09:08

lisbeth skrev:Katja Fw perlerne er meget flotte i farverne og de ligger lige lidt til jeg finder ud af hvad jeg skal lave med dem og tak for bytte perlerne
Diddha kobberdelene og perlehætterne er fra Miskas som er herinde og som lige har haft åbent hus


;)- Så lidt.

Re: Bytte bytte perler APRIL

lør 23. apr 2011 14:52

Så fik jeg lige lavet 2 par øreringe da sønnen sov til middag. :-D

BilledeBillede

Ved ikke endnu hvad resten af perlerne skal bruges til.. :think:

Re: Bytte bytte perler APRIL

lør 23. apr 2011 15:00

Love-Shopping skrev:Så fik jeg lige lavet 2 par øreringe da sønnen sov til middag. :-D

BilledeBillede

Ved ikke endnu hvad resten af perlerne skal bruges til.. :think:

Hvor er de flotte. Hvilken opskrift har du lavet perleboldene efter.
Hvis du har et link til den, ligger du den så ikke lige ind under den hvor der ligger forskellige link. ;) ;) så den kan findes igen :-D :-D
Skriv et svar