Switch to full style
Driller teknikken, er det her du kan finde råd og vejledninger eller stille spørgsmål om den digitale verden.
Skriv et svar

Foto str.

lør 27. nov 2010 22:09

Jeg vil lige spørge og måske evt Blue kan svare om hvis jeg skal lave et billed større i photo bucket bliver så alle mine billeder større som er i mine album deri eller kan jeg lave det individuelt :doh:

Re: Foto str.

lør 27. nov 2010 22:59

lisbeth skrev:Jeg vil lige spørge og måske evt Blue kan svare om hvis jeg skal lave et billed større i photo bucket bliver så alle mine billeder større som er i mine album deri eller kan jeg lave det individuelt :doh:

Desværre er jeg ikke til megen hjælp her. PhotoBucket kender jeg kun fra de irriterende "fotoet er her ikke mere"-billeder, der dukker op af og til i ældre poster, og det er nok til, jeg ikke bruger den slags.
Men jeg vil da tro, man kan udvælge et enkelt billede. Ellers kan du da altid downloade det, ændre størrelsen og så uploade det igen. Bare husk at forstørrede billeder aldrig bliver lige så gode, som de var, inden de blev formindskede.

Har du ikke lige et program til at forstørre, så smid et billedlink og den ønskede størrelse, så kigger jeg på det.

Billede

Re: Foto str.

søn 28. nov 2010 11:47

Lisbeth, når du er på photobuket skal du holde musen på det billide du gerne vil redigere, så kommer der et lille popup vinduer hvor du vælger "edit", tryk på den så kommer du til et skærm billede hvor du har det udvalgte billede. Du vælger "resize" og lav den størrelse du gerne vil have.

Re: Foto str.

søn 28. nov 2010 12:01

...og din rettelse og redigering gælder KUN for det foto du behandler.;-)

Re: Foto str.

søn 28. nov 2010 14:55

Tusind tak for svarene det vil jeg prøve :clap:

Re: Foto str.

søn 28. nov 2010 15:59

Nu har jeg prøvet at lave dette foto lidt større og fik vendt det om HURRAog der lidt nisser med på billedet [smilie=santa3.gif] ,men det blev lidt for stort ,men det lykkedes tak alle sammen :ymhug:
Billede

Re: Foto str.

søn 28. nov 2010 16:02

super smukt Lisbeth, den må gerne bo hos mig :D

Re: Foto str.

søn 28. nov 2010 19:04

Tak skal du have Anna-Edith :-D

Re: Foto str.

tirs 30. nov 2010 02:19

Tillykke med resultatet. :clap: Det er så skønt hver gang man tilegner sig noget nyt.:-)

Re: Foto str.

tirs 30. nov 2010 09:43

Tak skal du have Vase [smilie=santa3.gif]
Skriv et svar