Switch to full style
Her kan du poste ting, du vil høre en ærlig mening om.
Det kan være smykker, hjemmesider eller alt muligt andet for den sags skyld.
Det er også her du finder "Dagens smykke"
Skriv et svar

tak FrkBettina

fre 3. dec 2010 21:26

Fordi FrkBettina viste mig hvad man kunne buge hul gummi til fik jeg lavet et armbånd
(gummisøre købt for styk tid siden men kunne ikke bruges til det jeg havde købt det til )
Billede

Det er til mig selv og det tåler kritik
Susanne

Re: tak FrkBettina

fre 3. dec 2010 21:51

Synes det lyder spændende og det er et fint armbånd.
tænker på om man kan lave ring ligesådan,

Re: tak FrkBettina

fre 3. dec 2010 22:41

Jeg syntes det er flot :dance:
utrolig flot sten

Og tror at det bliver et hit ;)-

Re: tak FrkBettina

fre 3. dec 2010 22:54

butler skrev:Synes det lyder spændende og det er et fint armbånd.
tænker på om man kan lave ring ligesådan,


Nå, ser først nu at vi har fået den ærlige mening Har skrevet i den anden tråd..

Vedr. gummi ringe... skal det da prøves men kunne godt frygte at det næsten vil være umuligt at gøre elastikken usynlig og ligeså hvor gummi og sten mødes, tror jeg der vil blive et gab ..... MEN jeg ved det ikke... ;;)

Re: tak FrkBettina

fre 3. dec 2010 23:11

butler skrev:Synes det lyder spændende og det er et fint armbånd.
tænker på om man kan lave ring ligesådan,

jeg har prøvet at lave en ring og det er rigtig hvad Bettina siger der bliver et gab så min ring blev ikke god
Susanne

Re: tak FrkBettina

fre 3. dec 2010 23:53

Jeg er glad for gummi-looket, og stenen er også lige mig. Glitterstadset er så ikke lige mit nummer, men det giver et mere eksklusivt udseende end hvis det havde været en glat finding-type, du havde brugt.
På din måde bliver armbåndet mindre råt.

På billedet gaber det meget, hvor gummiet møder glitterdimsen. Jeg er dog sikker på det er mindre udtalt, måske helt forsvundet, når den sidder på armen, og vinklerne er anderledes. Men hvis der stadig er gab, ville jeg eksperimentere med at klippe gummiet i vinkel. Der er jo ingen der siger det skal være klippet lige over.

Billede

Du skal ikke snydes for lidt roterende, for smukt arbejde:
BilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Billede

Re: tak FrkBettina

lør 4. dec 2010 00:09

Ja selvfølgelig BR Det siger sig selv lidt. Det skal prøves. Tak for tegningerne , hvor man rigtig kan de ideen.

Re: tak FrkBettina

lør 4. dec 2010 09:37

Synes det kunne være endnu flotere med to sten mere på armbåndet... Og hvis du så bruger BR's teknik bliver det da super...

Re: tak FrkBettina

lør 4. dec 2010 10:54

en god måde at bruge gumi røret på.jeg synes den er super sød. men jeg ville nok ikke selv have brugt de glitersten for det tager noget af det rå væk fra armbåndet. stenen er jeg helt pjattet med men jeg er også en grønd pige. Hvordan får du elastikken ind i den gummi rør.
Skriv et svar