Dato og tid er tors 28. mar 2024 10:24

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør 4. dec 2010 11:40 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
faldt over dette og måtte på jagt efter la artista
det er et smykke som giver mig stærk stimulans til at forsøge BRs kassefatninger. jeg synes det er vildt smukt med sine blandinger af grønne nuancer. ved siden af dette, synes jeg guldsmeden er meget dygtig til at skabe sammensatte smykker med mange sten og farver. hendes mere enkle designs går også lige ind hos mig, ligger et par ekstra billeder for at illustrere hendes stil. alle billeder er googlet på hendes navn. url/kilde kan fiskes via en højreklikning på billedet og valg af egenskaber
Billede
Billede
Billede

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 4. dec 2010 11:44 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
jeg havde s** ikke set at de nye kategorier allerede var blevet oprettet, den hører naturligvis hjemme i ærlige mening

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 4. dec 2010 12:17 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Hun er dygtig og har nogle rigtig fede ting imellem. Er mest til de assymetriske ting hun har lavet, synes de er utroligt spændende. Det er ikke rigtigt min stil, så ville nok ikke ligefrem købe det. Men hun har mange ting man kan lade sig inspirere af...

Hendes hjemmeside: http://www.sydneylynch.com/onekind.html

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 4. dec 2010 12:25 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
fantastiske smykker hun laver smukke sten hun bruger og hun er god til at lave noget der også får en rå og femanin luk på samme tid og det synes jeg er super flot. jeg kan også godt lide at tingene ikke er helt symetriske det gør det for mig mer spændene og levende .

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 4. dec 2010 14:52 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
Lækker lækker kæde. Jeg er vild med ideen, teknikken, håndværket, stenene, farverne , ja stort set det hele.
Kun på et punkt, er jeg ikke begejstret. Balancen - for den vælter. Den er efter min mening alt for "tung" i den venstre side i forhold til luftigheden i den anden. Jeg siger ikke tingene behøver være symmetriske, lidt asymmetri kan godt være frækt, men her er det bare for meget. Hvis den var min, ville jeg konstant synes der manglede noget i højre side, og inden der var gået en uge ville jeg ha' fået lidt flere sten moslet på. Men i min verden er det selvfølgelig også svært at få sten nok :-D
Den lille detalje med en sten ved låsen, går rent ind!

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker