Dato og tid er tirs 16. apr 2024 17:46

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: søn 5. dec 2010 19:10 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: søn 13. jun 2010 09:04
Indlæg: 20
Geografisk sted: Odense C.
Jeg ville være bange for at få kommetaren: "Nu står du jo og hælder vand ud af ørene, Malene" !!! :laughing-rolling:

Nå men anyway, så synes jeg at vandhanerne og stolen er rigtig fine. Skoene har man efterhånden set en del af, har man ikke??


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 5. dec 2010 19:23 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Gud Malene du fik mig lige til at tænke på en, som de ville passe rigtig godt til :)) :)) :)) :)) :))

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 5. dec 2010 22:20 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: søn 13. jun 2010 09:04
Indlæg: 20
Geografisk sted: Odense C.
Ha ha ja det er jo en genial gaveidé hvis det er et gennemgribende problem. Jeg kan også godt lige komme i tanke om en enkelt eller to hvor de ville være oplagte :))

Men også selvom jeg ikke selv synes jeg er specielt slem til hælden vand ud så synes jeg nu de er ret fede de øreringe :-D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 6. dec 2010 08:08 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 18. sep 2010 13:48
Indlæg: 417
Så vil jeg være frøken modsat...

Har bestemt IKKE noget behov for at mine smykker skal være unika.. what so ever.... bare jeg syntes det er pænt så er jeg faktisk ligeglad hvem der har lavet det, hvor det er fra og hvor mange der ellers eksisterer af slagsen eller for den sags skyld om det er "inn" eller ej (gider ikke købe mine ting efter mode luner)

Hvis jeg sys det er smukt, eller min mand har syntes det var smukt og derfor har givet mig det, så har det en plads i mit smykkeskrin..

Vil i øvrigt os gerne slå et slag for at kunne gå ned i butikken og holde ting i hånden og mærke vægten og teksturen... fandt da ud af at det betød meget da vi skulle købe vielsesringe!

Til dagens smykker.... syntes os det er vandhanerne der er mest interessant... om jeg ville kunne finde på at købe dem ved jeg ikke.... resten kunne jeg ikke finde på..

_________________
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 6. dec 2010 09:54 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
kallie skrev:
Så vil jeg være frøken modsat...

Har bestemt IKKE noget behov for at mine smykker skal være unika.. what so ever.... bare jeg syntes det er pænt så er jeg faktisk ligeglad hvem der har lavet det, hvor det er fra og hvor mange der ellers eksisterer af slagsen eller for den sags skyld om det er "inn" eller ej (gider ikke købe mine ting efter mode luner)


Det er nu heller ikke fordi jeg er imod de billige "brug og smid væk" smykker. Men jeg er imod at give 2500kr for masseproducerede smykker. Så synes jeg folk bliver taget et vist sted. For de penge kan man altså få noget helt unikt og specielt. Men det skal så også siges at vi her i huset har en regel om at jeg ikke må bruge penge på færdigt lavede smykker. Jeg må bytte mig til dem for mine egne smykker, eller også må jeg lave dem selv. Det var dealen for at jeg må bruge pengene på hobbyen. Iøvrigt en deal jeg har lavet med mig selv :-D Men jeg har frabedt mig smykker i gaver :-o fra hele familien af samme årsag. Så min mand kan ikke slippe fra julegaven med et par øreringe =)) Den stakkel...

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 6. dec 2010 10:12 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Uh Camilla så må vi jo håbe at du har andre ønsker som din mand så kan købe til dig. jeg har fådet mange dejlige smykker af min mand men han finder altid nogen som jeg ikke har set ant andre går med og jeg må sige han har en supr god smag i smykker.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 6. dec 2010 10:38 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 18. sep 2010 13:48
Indlæg: 417
Danagonia skrev:
kallie skrev:
Så vil jeg være frøken modsat...

Har bestemt IKKE noget behov for at mine smykker skal være unika.. what so ever.... bare jeg syntes det er pænt så er jeg faktisk ligeglad hvem der har lavet det, hvor det er fra og hvor mange der ellers eksisterer af slagsen eller for den sags skyld om det er "inn" eller ej (gider ikke købe mine ting efter mode luner)


Det er nu heller ikke fordi jeg er imod de billige "brug og smid væk" smykker. Men jeg er imod at give 2500kr for masseproducerede smykker. Så synes jeg folk bliver taget et vist sted. For de penge kan man altså få noget helt unikt og specielt. Men det skal så også siges at vi her i huset har en regel om at jeg ikke må bruge penge på færdigt lavede smykker. Jeg må bytte mig til dem for mine egne smykker, eller også må jeg lave dem selv. Det var dealen for at jeg må bruge pengene på hobbyen. Iøvrigt en deal jeg har lavet med mig selv :-D Men jeg har frabedt mig smykker i gaver :-o fra hele familien af samme årsag. Så min mand kan ikke slippe fra julegaven med et par øreringe =)) Den stakkel...


Nu er jeg så ikke så meget til smykker fra glitter.... hænder da jeg kan finde en ting.. men kommer der ikke så tit..
^^
Så har ikke rigtigt de der billig mands smykker, det var mere serier osv fra guldsmeden

Vores vielsesringe er da masse produceret, (regner jeg da med *G*) de var skide dyre (sys jeg 8400 var det vist med gravering).. man betaler en masse for "designet".. men det var bare DEM... havde kigget på muligheden for at få lavet et sæt ringe "kun til os".. men de var faktisk dyrer..

De fleste af mine smykker er faktisk fra guldsmeden, har specielt før jeg selv begyndte at lave tænkt at det var uægte eller af ringere kvalitet det hjemmelavede.... tror det er fordi jeg ikke har haft det tæt på (altså kendt en der lavede smykker)..

Og så et par dårlige erfaringer, ægte guld/sølv har jeg aldrig haft problemer med, men smykker der er købt andre steder end ved guldsmeden har jeg haft en tendens til at de gjorde ondt efter et par timer i ørene?

_________________
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker