Dato og tid er fre 29. mar 2024 07:24

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: søn 5. dec 2010 21:20 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
så har min mand lige lagt vores nye hjemme side hvis i har tid vil i ikke godt kikke der ind og komme med jeres komentar. http://www.lidtbedre.dk

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 6. dec 2010 08:35 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Jeg synes det ser rigtig rigtig godt ud. Kan især godt li´ varebeskrivelserne. Man er ikke i tvivl om hvad det er man køber og størrelserne på det man køber. Jeg kan også rigtig godt li´ kategorierne hvor man kan vælge om man vi have noget for under 100, 200 eller over 200 kroner. En meget nem og overskuelig side. Sikken da et arbejde at stå for. Jeg håber det giver jer rigtig meget salg. :clap: :clap:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 6. dec 2010 09:56 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Jeg synes det ser fint ud. Måske ville lidt flere farver ikke skade...??... Billederne er rigtig gode og det er beskrivelserne også...

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 6. dec 2010 13:19 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Indlæg: 614
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Jeg synes den er fin, kan godt lide den er holdt i samme farver toner...


Men jeg synes, det vil være bedre hvis Billede blev byttet ud med, billedet på forsiden... Dermed vil budskabet, om hvad I sælger være mere synligt for uforstående.
Da jeg så siden først, var min første tanke at det var en side vedr. turist info.

Og hvad er det med Se Fødevarestyrelsens smiley-rapporter for LidtBedre ??? Giver de smiley til den slags butikker ? Anyway, når jeg klikker derpå kommer der intet frem..

_________________
Bettina


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 6. dec 2010 14:11 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
tak hvor er det rart at der kommer noget indput. Og jeg kan godt følge dig i at det ser lidt ud som en turistinfomatioun i stedet for en butik. og vores link til fødevarestyrelsen er ikke i orden.
ja vi skal være godkent da vi i den fysiske butik sælger delikatesser og der kan vi ikke undslå os i at vare tildmelt, selv om at vi ikke honter fødevarene selv. vi har også te og slik og da skla vi dukmenter at vores var ikke bliver solgt efter sidste salgsdato. Så ja det er ikke altid så ligetil at sælge den slaks.Alle der har den slaks så som blomsterbutikker og bruskunstbutikke skal der for være underlagt smeiligordingen.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 6. dec 2010 17:01 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Indlæg: 614
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
ja okay, vidste ikke i solgte den slags også. Så forstår jeg bedre ;;)

_________________
Bettina


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 7. dec 2010 04:50 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
Billede
En fin hjemmeside!

Jeg har surfet rundt og kigget med både Mozilla FireFox og Google Chrome,
og den ser ud til at virke fint i begge browsere.

Siden er let at finde rundt på, og det er dejligt, at man kan blæse billederne op, og kigge nærmere på tingene.
Der er lige et par billeder på forsiden af nogle kopper, der er galoperet derudaf i et rødt farvestik, som gør det lidt svært at gennemskue den nøjagtige farve (her og her er forsøg på at fjerne farvestikket).

Skrifttypen I har valgt, er let at læse, og den ser ud til at være gennemgående, hvilket er med til at skabe ro.

Billede
Farver er et helt kapitel for sig, og her har jeg lidt, I kan overveje...

Jeg kan rigtig godt lide, at I har valgt en farveholdning som genkendes fra det dejlige billede af molersskrænten.
Det giver en rigtig god Fur-stemning.

Billede
Noget af det, der forstyrrer mit øje, er, når siden er maksimeret til at fylde en hel skærm,
for den bliver meget, meget hvid.
Her er et screenshot fra min skærm:

Billede

Som I kan se, virker det meget "nøgent".
Hvis man laver en farvet baggrund bag selve siden, er det med til at samle fokus om det vigtige - selve siden:

Billede

En mørk kant tættest på hjemmesidens kant tilføjer dybde (og det samme vil en svag skygge under teksten på billedet gøre):

Billede

Billede
[Tilføj til kurv]-knapperne og [kasse]-knappen, har en anden grøn nuance, end alle de andre grønne farver på siden, og dankort ikonerne og priserne er meget anmasende røde.

Billede

Her kan I overveje at tilpasse knapperne lidt i farven, og personligt ville jeg nok dæmpe den røde:

Billede

Billede
Den grå farve I har brugt, passer fint til vandet på billedet, men det er en meget kølig grå. Næsten blågrå at se til.
En sådan grå farve symboliserer noget elegant, fint, noget friskt, noget rent, men også noget køligt, lidt klinisk og lidt afstandstagende.
En mere varm nuance, vil være mindre frisk og fjerne noget af den elegante "finhed", men den vil tilføje noget varmt, noget naturligt, noget nærvær og hygge.

Kold grå:

Billede

Varm grå:

Billede

Billede
Her har jeg prøvet at vise forskellene tydeligt i farvenuancerne.
Til venstre er de kølige originalfarver, til højre de varme tweakede:

Billede

Billede
Alt dette er selvfølgelig i småtingsafdelingen, men det er noget af det, jeg lægger mærke til på en hjemmeside.
Er der kælet for detaljerne, hænger tingene sammen, "er enderne blevet filet til?" - om jeg så må sige. :))

Billede
Billede

_________________
Billede


Senest rettet af BlueRaven tirs 7. dec 2010 17:04, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 7. dec 2010 08:56 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Indlæg: 614
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Ja, det med farverne vil gøre en stor forskel ;;)

_________________
Bettina


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 7. dec 2010 10:52 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Hej BR mange tak for den gode tilbagemelding også fra min mand ,og min mand vil se om det er noget som han kan gøre noget ved for nogle af tingen har vi ikke selv tænkt på, men det er jo også der for at vi gerne vil have andre til at se på det.
Det eneste man ikke må er at ændre på farven på dankortbetalingen delen, for da er det dem der bestemmer at det skal have den farve.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 7. dec 2010 14:58 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Indlæg: 819
Geografisk sted: Birkerød
Tillykke med hjemmesiden, den ser rigtig godt ud!
Jeg vil dog fjerne teksten fra billedet på forsiden.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker