vase skrev:
Sender du direkte til polen selv? (vil gerne høre mere hvis du har lyst til at fortælle.)
Nej, det gør jeg ikke og fordi det blev Polen, er pga min bror er med i en forening, der samler ting ind til Polen, de (foreningen) har bl.a også en loppebix, hvor folk kan komme og købe (og aflevere naturligvis)... Jeg ved faktisk ikke hvor ofte, de tager afsted men ved de er dernede flere gange om året. Bl.a hver jul, tager de ned med en masser julegaver og laver julemiddag til dem.
Jeg vil med derned en gang til juletid og hjælpe og vil have min datter på 12 år med, det kan vi begge have godt af.
Han, min bror fortalte de engang havde været rundt med dyner et år, nogle af dem havde aldrig set en dyne før !
Min bror har mange kontakter og nogle firmaer ringer og høre om, han vil have nogle af deres ting f.eks hvis der er en fejl og de ikke kan sælges herhjemme...Bl.a fik han engang et læs fodtøj, helt nye ...
Jeg foretrækker ikke nogle frem for andre.... men som tidligere nævnt, er der mange i Danmark der har brug for hjælp og det er sjældent dem
jeg hører om...
Flere og flere søger f.eks julehjælp og kan læse, at i år slår alle rekorder og jeg kan godt frygte, at der bliver flere og flere, da der helt sikkert vil komme flere på kontanthjælp bl.a pga den nye dappenge lov ...