Jeg har også noget kunden kan kigge i, hvis de er interesseret..... tror ikke rigtig på det, men der er da sten man er mere glade for end andre, men det er nok for mig mere noget om farven og formen, end hvad for en sten det er.
Der er bare mange mennesker, som har brug for at få lidt 'hjælp' i hverdagen og det skal man ikke underkende, så hvis de selv mener at de får den hjælp ved at gå med en bestemt sten, så er det ok med mig. Har det samme forhold til mennesker, der lige pludseligt hedder noget meget mærkeligt eller anderledes fordi de har været til numerolog !? Men igen hvis de selv synes det hjælper, så er det fint med mig.
Gjorde faktisk et forsøg for mange år siden, havde et assurandør job på det tidspunkt og der var en, som fortalte mig at det ville være godt for mine salgstal, hvis jeg satte mig ned med en bjergkrystal i hver hånd før et møde og fokuserede på den kunde jeg skulle møde! Det skulle overføre 'kosmisk' energi til den person, der ville udmønte sig i at vedkommende ville være mere åben for de forslag jeg kunne komme med
Ok tænkte jeg.... det skal prøves og jeg havde faktisk stor success, men i efterrationaliseringens klare lys, så tror jeg mere på at jeg fik samlet tankerne om den pågældende persons situation (som jeg kendte indgående fra et 2 timers interview, man skulle udfylde med hver ny kunde) , således at jeg kunne forslå nogle løsninger, der imødegik vedkommendes behov ret godt.
Jeg summede altså ikke Hmmmmm, mens jeg sad der med krystallerne - det kunne jeg ligesom ikke rigtig få mig selv til.