Dato og tid er tirs 19. mar 2024 04:50

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tors 29. sep 2011 22:59 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
det går fint med dem, de udviser endnu ikke tegn på infektion og arter sig i det hele taget.

jeg spekulerer meget på den kommende pynt. og har anskaffet mig lidt tingel tangel.
og har selv lavet en del, udover det "forråd" af øreringe jeg allerede havde. blandt nyanskaffelser er der nogle, som vejer godt til. så enten findes der allerede en bøjle, der kan skåne min flip for vægten ellers må jeg opfinde den. faktisk nørkler jeg med en lige nu.

men findes den allerede? håber i kan hjælpe mig, hvis i har observeret sådan en aflastende tingest.

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 30. sep 2011 00:25 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 10. okt 2010 08:44
Indlæg: 134
Geografisk sted: Varde
Pia skrev:
det går fint med dem, de udviser endnu ikke tegn på infektion og arter sig i det hele taget.

jeg spekulerer meget på den kommende pynt. og har anskaffet mig lidt tingel tangel.
og har selv lavet en del, udover det "forråd" af øreringe jeg allerede havde. blandt nyanskaffelser er der nogle, som vejer godt til. så enten findes der allerede en bøjle, der kan skåne min flip for vægten ellers må jeg opfinde den. faktisk nørkler jeg med en lige nu.

men findes den allerede? håber i kan hjælpe mig, hvis i har observeret sådan en aflastende tingest.


Stort tillykke hvis du har fået lavet huller til øreringe. Kunne ikke leve uden [smilie=dannebrog02-medium.gif]


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 30. sep 2011 14:23 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Ang tunge øreringe, så laver du dem med så meget tingel tangel på som muligt. Så bærer du dem med håret nede for så vikler det sig ind i håret og så hjælper håret med at bære vægten. ;;)
Smart? Nej. Irriterende? Ja. :))

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 30. sep 2011 15:29 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
:)) ja, xp

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker