Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

En ny melder sig til flokken

søn 7. feb 2010 00:09

Hejsa
Jeg er ny herinde, jeg laver smykker(selvfølgelig) og håber at finde en masse inspiration herinde.
Jeg er os medlem på et andet smykkeforum, men inspiration kan man aldrig få for meget af.

/tille

Re: En ny melder sig til flokken

søn 7. feb 2010 00:19

Velkommen hertil. Jeg håber du bliver ligeså glad for at være her som jeg er. Stemningen herinde er rigtig rar og der er altid en til at svare hvis man har et spørgsmål. :)-

Re: En ny melder sig til flokken

søn 7. feb 2010 00:39

Velkommen her til dette dejlige forum og jeg glæder mig til at se hvad du laver af smykker :ymhug:

Re: En ny melder sig til flokken

søn 7. feb 2010 07:39

Velhåber at du bliver glad for at være her og du skal bare spørge hvis der er noget du vil vide.

Re: En ny melder sig til flokken

søn 7. feb 2010 08:39

Også velkommen fra mig. Håber du bliver rigtig glad for at være her ;)-

Re: En ny melder sig til flokken

søn 7. feb 2010 09:50

Hej Tille, og rigtig hjertelig velkommen til vores forum. :x-
Jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her, her er plads til alle, og ingen besværlige regler, og man må tale om alt mellem himmel og jord, blot det gøres i en ordenlig tone :)-

Vi har et rigtig dejligt hold af piger herinde som er rigtig søde til at hjælpe og kommentere, og vi har løbende konkurrencer, med fine præmier, og vi har bytte/bytte , som er rigtig sjovt, og vi har en vandrepakke i omløb, så tiltag er der nok af.

Jeg glæder mig til at se billeder af hvad det er du går og laver :ymhug:

Re: En ny melder sig til flokken

søn 7. feb 2010 09:51

-Også et velkommen fra mig. Jeg glæder mig til at se dine smykker, og håber du bliver rigtig glad for at være herinde.. :)

Re: En ny melder sig til flokken

søn 7. feb 2010 09:53

VVelkommen hertil ;)-

Re: En ny melder sig til flokken

søn 7. feb 2010 11:51

1000 tak for den dejlige varme velkomst :-D

Re: En ny melder sig til flokken

søn 7. feb 2010 18:11

også et hjertelig velkommen fra mig, som også er en af de nye her
Skriv et svar