Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Hej med jer

søn 12. jul 2009 17:57

Så fandt jeg lige frem til dette forum og er allerede glad for den hyggelige usnobbede tone herinde. Glæder mig til at surfe rundt her :dance:

Re: Hej med jer

søn 12. jul 2009 18:00

Hej tullen72 og velkommen til dette dejlige @};- forum. ja den eneste regel vi har her inde er at vi skriv i en god og ordentlig tone . Vi hjelper alle hvor vi kan og det er dejligt håber at du bliver glad for at være her . @};-

Re: Hej med jer

søn 12. jul 2009 18:01

Hej og hjertelig velkommen her på det dejlige forum. Her er nemlig ingen snobberi mobberi eller anden dårlig tone. Her hjælper vi hinanden hvis vi kan og kan også smådrille hinanden men kun på den gode måde. Ingen griner af, men alle griner med. Håber du vil finde dig rigtig godt tilpas.

Re: Hej med jer

søn 12. jul 2009 18:04

Hej tullen72

Velkommen til dette dejlige forum
håber at du kommer til at føle dig hjemme her ;)-

Re: Hej med jer

søn 12. jul 2009 18:05

Hej Tullen72

Rigtig hjertelig velkommen til dette forum.
Ja, vi er en flok søde og glade perlepiger, der elsker at lave smykker, vi er altid hjælpsomme, og vi har en
hyggelig og familiær omgangstone, med lidt venlig drilleri ind i mellem, men det kan alle vist li'.
Vi har det hyggeligt med hinanden, og vi har løbende konkurrencer med flotte præmier. Vi har noget der hedder bytte/bytte hvor man bytter perler med hinanden, og så ser vi hvad det bliver til, det er bare så hyggeligt.
Der er også en der har lavet en vandrepakke, og har man spørgsmål, eller ideer til andre tiltag på forummet, er man meget velkommen til at sige til.
Jeg håber at du bliver glad for at være her, og at vi får at se hvad du går og sysler med. B-) :ymhug:

Re: Hej med jer

søn 12. jul 2009 19:15

-Også et stort velkommen til fra mig. Håber du finder glæde ved at være herinde. :)

Re: Hej med jer

søn 12. jul 2009 20:37

velkommen til ;)

Re: Hej med jer

søn 12. jul 2009 21:51

Også velkommen herfra fra mig :greetings-waveyellow: :romance-grouphug: og her har vi det bare rigtig godt :-D og der er altid en der kan hjælpe ,så spørg bare løs hvis der er noget :dance: ;)-

Re: Hej med jer

man 13. jul 2009 07:34

:text-welcomewave:

Re: Hej med jer

man 13. jul 2009 08:22

Velkommen her :-h Til det bedste smykkeforum i Danmark :clap:
Jeg er også ny her, og har fået en fantastisk velkomst af alle de søde, dejlige og hjælpsomme "smykkepiger".
Skriv et svar