Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Ny på smykkeforum

man 5. jul 2010 18:43

Hej alle, jeg melder mig på banen nu, hvor jeg har haft hånden begravet i alverdens perler og har syslet og designet en del smykker efterhånden... Sammen med kæresten, som er selv er helt vild med at designe alverdens smykker :-) Ja, mænd kan skam også ;)-
Jeg ser frem til at bruge dette forum, Jeres viden, teknikker og idéer samt selv bidrage med det jeg kan.

Rigtig god mandag til jer alle :-D

Re: Ny på smykkeforum

man 5. jul 2010 18:48

hjertlig velkommen til, jeg er også næsten ny herinde :-) Og en god mandag aften til dig også.

Re: Ny på smykkeforum

man 5. jul 2010 19:18

:D :D VELKOMMEN TIL!!! :D :D

Re: Ny på smykkeforum

man 5. jul 2010 19:21

Velkommen hertil. Jeg håber du bliver rigtig glad for at være her. Ingen spørgsmål er for dumme så bare spørg derudaf. Der er altid en eller andet der kan svare. :)-

Re: Ny på smykkeforum

tirs 6. jul 2010 06:32

Hej Jinxia, og rigtig hjertelig velkommen til vores dejlige forum. Jeg håber at du bliver rigtig glad for at være, og jeg vil glæde mig til at se hvad du går og laver. :ymhug:

Re: Ny på smykkeforum

tirs 6. jul 2010 07:21

Tak for alle de fine velkomster :-D

Re: Ny på smykkeforum

tirs 6. jul 2010 07:48

Velkommen til @};-

Re: Ny på smykkeforum

tirs 6. jul 2010 17:01

:text-welcomeconfetti: håber at du bliver glad for at være her inde. og jeg vil lige sige at min mand er min beste sparingspartner når jeg laver smykker.
Skriv et svar