Switch to full style
Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Re: Hjerte Wrap

man 15. jun 2009 07:37

Rigtig rigtig sød Camilla - ren kærlighed.

Re: Hjerte Wrap

man 15. jun 2009 08:27

Havfruen skrev:Jeg er ikke så vild med dit smykke ,men du har fådet lavet en flot lås den er nok den floteste af dine låse. :-D


Det kan jeg godt forstå, det er heller ikke et af mine yndlings... Nogen ideer til hvordan det bliver bedre?? Jeg overvejede en mindre dråbe i enden...

Re: Hjerte Wrap

man 15. jun 2009 08:51

Det er også den jeg har svær :doh: ved den gør et eller andet så hamonien ikke er på plas. enten skal den helt væk eller også en meget mindre perle til .jeg kan godt lide dit hjert og den miterste perle den er super. Og det er ikke dit arbejde jeg ikke kan lide for der er det ikke noget at komme efter :dance: men den store perle er ikke lige min stil. ;;) Og jeg er da ellers til store perler. ;)) Men hver ting til sin tid. @};-

Re: Hjerte Wrap

man 15. jun 2009 09:18

Havfruen skrev:Det er også den jeg har svær :doh: ved den gør et eller andet så hamonien ikke er på plas. enten skal den helt væk eller også en meget mindre perle til .jeg kan godt lide dit hjert og den miterste perle den er super. Og det er ikke dit arbejde jeg ikke kan lide for der er det ikke noget at komme efter :dance: men den store perle er ikke lige min stil. ;;) Og jeg er da ellers til store perler. ;)) Men hver ting til sin tid. @};-


jeg giver dig helt ret, der er et eller andet i vejen... Men med en mindre perle bliver smykket lidt fesent,tror ikke jeg gider bøvle mere med den... Det var bare et eksperiment, som ente som et færdigt smykke :-D

Re: Hjerte Wrap

man 15. jun 2009 09:20

Der er sikkert også mange som synes at det lige er dem så du skal da bare sette det til salg. Smag og behag er da forskeligt og der skal jo være noget til os alle . @};-

Re: Hjerte Wrap

man 15. jun 2009 09:25

Ja det gør jeg også :-D Den er bare lidt billigere end dem jeg synes er super vellykkede =)) Det er også lidt teknikken, det er den samme som er brugt til øreringene, ved ikke helt hvor flot jeg synes den er... Måske er der lidt for meget metal i virkligheden...

Re: Hjerte Wrap

man 15. jun 2009 09:56

Danagonia skrev:Ja det gør jeg også :-D Den er bare lidt billigere end dem jeg synes er super vellykkede =)) Det er også lidt teknikken, det er den samme som er brugt til øreringene, ved ikke helt hvor flot jeg synes den er... Måske er der lidt for meget metal i virkligheden...


Måske ja. Men selve viklingen om dråben på æreringene er superflot synes jeg :-D

Re: Hjerte Wrap

man 15. jun 2009 16:34

ej jeg syntes det er en af de flotter haha man er virkelig forskellig..

Re: Hjerte Wrap

tirs 14. jul 2009 10:38

Hvor er det dog flot og romantisk.
Skriv et svar