Switch to full style
Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Lige en mere

man 2. mar 2009 18:53

Her er lige et nyt armbånd som jeg har lavet, det er en ny teknik, jeg lige skulle prøve. @};-

Det er lavet af bitte små twistede o-ringe, og sorte gummi o-ringe, og stjerner som vedhæng.

Billede

Re: Lige en mere

man 2. mar 2009 19:05

Hvor er der bare sød. :clap: :clap:

man 2. mar 2009 19:47

Tak Butler, det er du da osse :ymhug:

man 2. mar 2009 20:27

Det ser flot ud med de der gummi ringe. det gør det hele noget mer råt.uden at miste det fehmine

man 2. mar 2009 20:48

Mange tak, Havfruen :ymhug:

man 2. mar 2009 21:31

hej Lene hold op hvor er det smukt hvor lang tid har du været om at lave det? hold op siger jeg bare ^:)^ ^:)^ #-o ;)

tirs 3. mar 2009 07:51

Tak, Lisbeth.

Det varede det meste af en aften, og man er godt nok øm i skuldre, og håndled efter sådan en omgang, det er jo en form for præcisions arbejde. (*)

tirs 3. mar 2009 09:27

Sk... flot !! Jeg har altså også luret på alle dem der har lavet noget med de der gummi ringe....og du har dem jo i din butik ikke - måske man skulle... ;o)

tirs 3. mar 2009 09:46

Tak :ymhug: og jo jeg har dem i butikken, og i dag skal jeg have bestilt nye varer igen, og jeg regner med at bestille et par forskellige størrelser gummiringe også. (*)

tirs 3. mar 2009 10:49

Med hensyn til større gummiringe, kunne det være rigtig godt. Jeg skal bruge nogle som passer sammen med ca 10 mm ringe tilen halskæde.
Skriv et svar