Switch to full style
Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Troede det var min

fre 30. okt 2009 17:00

Her er en kæde som je glavede til mig selv i aftes, og troede helt bestemt det var min egen.
Denne tro varede ikke længe, da en veninde kom susende forbi, og som en vind var den om hendes hals og borte. Godt jeg har endnu en flot agat tilbage, som jeg har fået af Havfruen. Så jeg må på den igen
Billede

Re: Troede det var min

fre 30. okt 2009 17:20

Det kender jeg godt. Man laver smykker til sig selv men de forsvinder mens man blinker med øjnene. ;))

Jeg kan dog godt forstå at hun snuppede den. Den er flot. :x-

fre 30. okt 2009 17:31

jeg kan nu også godt forstå hun nappede den, for den er da helt fantastisk... :x- :x- :x-

fre 30. okt 2009 18:01

Har jeg ikke sagt så tit til dig at du skal passe på med den bagdør. =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
Håber at du tog en god pris for kæden , så hun ikke komer og snuper den næste du laver. Og jeg er bar helt vild med din lås den er super flot.

fre 30. okt 2009 18:13

Den er rigtig flot. Kan være du bliver nødt at skjule de lækre sager, når du har besøg og dog så er det dejligt, når man kan glæde andre mennesker og måske få råd til nogle flere perler samtidig ?

fre 30. okt 2009 18:20

Havfruen skrev:Har jeg ikke sagt så tit til dig at du skal passe på med den bagdør. =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
Håber at du tog en god pris for kæden , så hun ikke komer og snuper den næste du laver. Og jeg er bar helt vild med din lås den er super flot.

Tro mig den næste kommer UN til at hænge om min hals

fre 30. okt 2009 19:25

Nej hvor er den smuk Butler

fre 30. okt 2009 19:30

Hold da op hvor er den bare flot Edith :ymapplause: :ymapplause:

fre 30. okt 2009 22:20

Hold op hvor er den flot. Så smuk og tidløs :clap:

fre 30. okt 2009 23:18