Tak skal du have.
Ja, det tager tid; men nu ligger jeg jo også i sengen det meste af tiden, så der er tid nok. Desuden har jeg svært ved at sove - og kunne slet ikke sove da jeg lavede disse - så det har højst taget 1½ døgn (inklusive pauser) at lave kæden og øreringene.
I morgen får jeg min 'betaling' for smykkerne med posten - jeg er meget spændt. Jeg havde bare bedt om et par kobberperler; men jeg har på fornemmelsen det er blevet til lidt mere.
(Hertil skal siges at jeg har fået refunderet betalingen for de ringe fordi en del af dem er defekte - så ringene har ikke kostet mig andet end lidt porto - så det var egentlig kun gummiringene, ørekrogene og en hummerlås jeg havde udgifter til).
Og så vil jeg lige tilføje at
jeg IKKE anbefaler Beads Direct Ltd i UK hvis man vil købe jumprings. De lovede først at sende mig nogen andre ringe; men så påstod de at de var kommet til at sende 21 ringe istedet for 21
poser ringe á 100 - og så sluttede de 'samtalen' på mail med at sige at de ville refundere mig £10 så jeg også fik lidt for ulejligheden. Tja - jeg havde betalt £9.60 + £4.84 i porto for ringene, så det var ikke meget jeg fik for ulejligheden).