Switch to full style
Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

SLETTES - INGEN BILLEDER

fre 15. jan 2010 22:10

SLETTES - INGEN BILLEDER
Senest rettet af Shawnee tors 3. feb 2011 21:24, rettet i alt 2 gange.

Re: Øreringe og halskæder..

fre 15. jan 2010 22:16

Lækre sager :D

Re: Øreringe og halskæder..

fre 15. jan 2010 22:45

Meget flotte smykker :-o og jeg må lige spørge hvor du har det store sølvhjerte fra :x-

Re: Øreringe og halskæder..

lør 16. jan 2010 00:48

Flotte smykker. Jeg er total vild med de halskæder med de store blade. Smukke smukke. :x-

Re: Øreringe og halskæder..

lør 16. jan 2010 08:02

Du har da rigtig fået inspirationen tilbage :dance: Lækre smykker, er vild med den store jaspis og fortæl os endlig hvor du fik det store hjerte fra :pray: :-D

Re: Øreringe og halskæder..

lør 16. jan 2010 11:32

lisbeth skrev:Meget flotte smykker :-o og jeg må lige spørge hvor du har det store sølvhjerte fra :x-


Tak for de pæne ord.. :ymhug:
Det store hjerte er fra bc-design.. http://www.bcdesign.dk/product_info.php ... bfd8cacc8e

Håber linket virker.. :D

Re: Øreringe og halskæder..

lør 16. jan 2010 11:47

Dejlige ting du har lavet iser hvor du har det store hjerte inde i kæsen. Og dejlig at du er igang igen Det mangler jeg også selv at komme , alså igang med smykkerne.

Re: Øreringe og halskæder..

lør 16. jan 2010 11:54

Superlækre ting. Synes også hjertet er dejligt. Det må jeg da vist have bestilt nogle af. ;) ;) ;) ;)

Re: Øreringe og halskæder..

lør 16. jan 2010 12:00

Ja hjertet er faktisk ret flot. Og især når det sidder på siden af kæden. Klipper nok den anden op med vedhænget - for kan bedre lide den anden. :p

Jeg bestilte desværre kun 2 hjerter... Så måske jeg også liiiige skulle bestille lidt flere. :D
(han er bare S**** dyr i porto, hvis man kun bestiller lidt...)

Re: Øreringe og halskæder..

lør 16. jan 2010 12:21

Shawnee skrev:Ja hjertet er faktisk ret flot. Og især når det sidder på siden af kæden. Klipper nok den anden op med vedhænget - for kan bedre lide den anden. :p

Jeg bestilte desværre kun 2 hjerter... Så måske jeg også liiiige skulle bestille lidt flere. :D
(han er bare S**** dyr i porto, hvis man kun bestiller lidt...)


Du har så ganske ret i at han er meget dyr i porto. Det er også det der afholder mig fra at handle så meget hos ham
Skriv et svar