De er super lette at lave, bare træk perler og magneter på en wire med en lukning i hver ende, det er ikke nødvendigt at bruge en lås. De er så lange, at man også kan bruge dem som halskæde.








Redaktør: rumlebumle








Jeg har lavet et armbånd til min mor af 2-cut perler i blå nuancer sat sammen med de lyseblå magnetperler óg et i lysegrønne nuancer 2-cutperler sat sammen med lysegrønne magnet perler - lige hendes farver. Men dem har jeg ikke fået taget billeder af. Jeg vil have lavet et til mig selv i brun/gyldne nuancer sat sammen med de brune magnetperler, men det bliver først en af dagene.Eva1950 skrev:Ja det er flotte armbånd
jeg glæder mig også til at lave nogle armbånd
og få brugt nogle af de perler og split
man ligesom ikke rigtig kan se hvad de skal bruges til![]()
![]()
Tak for inspirationen Lise

Kirsten - tillader mig lige at svare.Kirsten skrev:Når du putter dem på wire, hvordan lukker du så ? Laver du blot "ombuk" i hver ende ?
