Uhh, du har ramt mig med indre splittelse, med den her.
Alt taler imod den i min verden - jeg er ikke den store chip-fan, bryder mig ikke om alt for spraglede ting, har det lidt svært med rødt (undtagelse - forum) og så kan jeg godt lide, når der er lidt metal i smykker - men alligevel drages jeg mod din kæde, og finder gang på gang mig selv herinde - bare lige for at kigge - mens jeg sidder og tænker:
"Den ville nu være meget sød til en sort t-shirt med v-hals".
Hvad er det lige der sker!!!
Jeg er en stædig, stivnakket jyde, for pokker da, og vi skifter ikke lige sådan mening mht smag og egne ideer om, hvordan tingene
bør være.
Hele dagen har jeg prøvet at finde ud af, hvad der er så lokkende lækkert ved den kæde, der har alt imod sig,
men det eneste jeg er nået frem til, inden jeg er faldet helt i staver med næsen nærmest trykket mod skærmen,
for bedre at kunne se den, er, at det er noget med de røde kuglers samspil med kaos-chipseriet,
og så går jeg i stå, mens en beundringsdråbe mundvand rammer tastaturet mellem "
j" og "
k"
Uden de røde kugler ville den være lidt "børnehaveagtig" på den ufede måde, og uden chips ville den være kedelig, men af en eller anden grund formår du at tage to i min verden ret håbløse ting og gøre dem spændende, glade og dragende.
Jeg forstår det simpelthen ikke, men jeg tager sgu hatten af for dine designer-evner!