Så piger, nu syntes jeg at vi skal have gang i en lille sommerkonkurrence, hvad siger i, er i med ??
Jeg sponsorerer nogle perler der bliver sendt til jer, det eneste jeg forlanger er 12,- kr til dækning af porto.
Den eneste regel er at i bruger så mange af perlerne som i syntes er muligt, og i må tilsætte hvad i har lyst til, og i må selv bestemme om i vil lave armbånd eller halskæde. Kun et smykker pr. deltager.
Efter deadline for tilmelding laver vi så et smykke der senest skal uploades på forum d.20/7 2010, og derefter stemmer vi.
Jeg sponsorerer også førstepræmien på 300,- kr til Cyberimport, anden præmien der er et superflot smykkestativ i smedejern, og tredjepræmien, en valgfri farve Masjan jade chips.
1 præmie : 300 kr,- til Cyberimport2 præmie : 1 flot smykkestativ i smejern (Uden smykker
) Måler ca.65 x 40 cm
3 præmie : 1 valgfri streng Masjan jade chipsDe perler i skal arbejde med er:
7 stk Pink Masjan jade chips
7 stk Æblegrønne Masjan jade chips
10 stk hvide glas rhondeller
3 stk wire perle
1 stk stor tibetansk perle
Disse ting sender jeg til jer for den nette sum af 12,- kr til dækning af porto.
Hvis i vil være med, så send mig en pb med jeres navn og adresse senest d. 20/6 så sender jeg jer et kontonummer som i kan sætte de 12 kr. ind på.
Jeg håber at i gider deltage
Deltagere der har betalt tildeles en stjerne * Deltagere:Lapsen* Dimsedutten*Smykkeunivers*Rebecca Turpeinen*Lene*Lise sonne*Anna Edith*Lise*Love-Shopping*Charlottes*Cagerbaek*Jeanette*Linda*Dutte*