Jeg er stor tilhænger af, at man også viser nogle af sine bommerter, for det kan andre jo også lære noget af. Måske...
Det er nok ikke den store hemmelighed, at jeg er Camilla/Danagonia fan. De snirklede vidundere taler i den grad til min fantasi. Det kribler altid i tængerne, når jeg ser de nye værker fra mesterens hånd, og min skitsebog er fyldt med snirkler til et utal af sten. For hvor svært kan det være?!?
SVÆRT! - siger jeg bare, for ikke at sige nærmest umuligt!
Jeg synes jo ikke, jeg normalt har de store problemer med at få metal til at makke ret,
men i Danagonia-snirklerne, tror jeg, jeg har fundet min overmand.
- Nå, men nu er det vist på tide, at I skal se et par af rædslerne blæst op i overstørrelse, så I rigtig kan grine:

1mm halvhård/hård messingtråd og noget ret hårdt forsølvet 0,3mm kobbertråd
I løbet af 1. buk er symmetrien røget på langfart, tråden er blevet for kort i mindst den ene ende, og der er tråd strittende ud steder hvor der ikke burde være noget. Hvordan kan noget der ser så legende let ud, være så vanskeligt???
Bruger man andet end rundtang, fladtang, spidsfladtang, hammer og flakjern til det her? Hvad er det jeg overser?
Her er en anden bommert, som er endnu mere katastrofal (sært det er fysisk muligt, men det er det altså):

0,5mm ret hård emaljeret kobbertråd
Jeg mener, se lige på den. Det er bare en uoverskuelig gordisk knude af skæve snirkler der svæver hid og did flere meter fra stenen. Jeg spekulerer på, om alt mit tråd mon er for hårdt, men på den anden side, burde det vel kun have indflydelse på, hvor mange fingerkræfter der skal lægges i.
Den skulle have lignet denne eventyrlige "Camilla model", men det skete bare aldrig:

Ak og ve, tilbage er vist kun at give mig selv denne lille påmindelse...

Fri oversættelse:
INKOMPETENCE
Hvis du ærligt tror, du kan kompensere for manglende evne ved at fordoble din indsats,
er der ingen grænser for, hvad du ikke kan...

LOKE'S GHOST