Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER
Redaktør: rumlebumle
Lyder godt Anne - jeg har også en lille pakke klar til afsendelse i dag... 
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
Ja, jeg blev jo rigtig begavet i dag, og I skal ikke snydes for et kig på godterne:
Her er hele den lækre sending:

Hvad der indtil nu har pirret fantasien mest, er denne sten fra Aalborg Zoo:

Sort, grå, flad, deform og dejlig. Jeg tror, jeg er ved at have udtænkt, hvordan den skal bruges...
Glas-facetter i fede farver - som jeg ikke har, så godt ramt Susanne:

Lækre, lækre turmalinkvartser, som er små landskaber i sig selv:

Og til sidst nogle BlueRaven-hjerne-lammere
Jeg ved ikke, hvad det er, der sker, når lyserødt og lyslilla sniger sig ind i mit synsfelt,
men topetagen kramper sammen i panik.
Det er ellers super-kvali-sten - dråbeametyster, ovalperlemor og små runde semiopakke agater:

Jeg er selv ret spændt på, hvordan det kommer til at gå med denne del af sendingen - for her ligger den virkelige udfordring for en blåravn...
Susanne - 1000 tak for en vidunderlig sending med både øjekræs og hjernelammere.
Her er MAAAAANGE timers underholdning gemt

Ja, jeg blev jo rigtig begavet i dag, og I skal ikke snydes for et kig på godterne:
Her er hele den lækre sending:

Hvad der indtil nu har pirret fantasien mest, er denne sten fra Aalborg Zoo:

Sort, grå, flad, deform og dejlig. Jeg tror, jeg er ved at have udtænkt, hvordan den skal bruges...
Glas-facetter i fede farver - som jeg ikke har, så godt ramt Susanne:

Lækre, lækre turmalinkvartser, som er små landskaber i sig selv:

Og til sidst nogle BlueRaven-hjerne-lammere
Jeg ved ikke, hvad det er, der sker, når lyserødt og lyslilla sniger sig ind i mit synsfelt,
men topetagen kramper sammen i panik.
Det er ellers super-kvali-sten - dråbeametyster, ovalperlemor og små runde semiopakke agater:

Jeg er selv ret spændt på, hvordan det kommer til at gå med denne del af sendingen - for her ligger den virkelige udfordring for en blåravn...
Susanne - 1000 tak for en vidunderlig sending med både øjekræs og hjernelammere.
Her er MAAAAANGE timers underholdning gemt
Senest rettet af BlueRaven tors 8. sep 2011 18:19, rettet i alt 2 gange.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Sikke en dejlig gang guf - spændende om BR kan lave noget, som ikke tangerer yndigt ud af de lyserøde
De turmaliniserede kvarts er superlækre !
De turmaliniserede kvarts er superlækre !
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
hehe det skal nok blive sjovt at se hvad du får ud af det blueraven..... Synes også selv det var en skøn lille sten oppe i zoo, lige på jorden midt i alt gruset ved savanne hytterne.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Altså de hjernelammere sender du da bare til Bolderslev
GUF!!! De gul/orange rondeller derimod, det er en bøvlet affærer
Har sendt mine perler af sted i dag, de skulle også gerne være fremme i morgen
Har sendt mine perler af sted i dag, de skulle også gerne være fremme i morgen
Susanne.. Jeg har sendt til dig - men kan sq ikke huske om jeg fik skrevet B på pakken..
Såe - host host - hvis du får en strafporto - skal jeg nok overføre pengene til dig..
Er lidt præsenil..
Såe - host host - hvis du får en strafporto - skal jeg nok overføre pengene til dig..
Er lidt præsenil..
De bedste hilsner
Mette
Mette
-
AnneSkovsgaard
- Perle

- Kontakt:
Aev aev....ingen perler til mig i dag....haaber de kommer i morgen...
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
De er kommet, og bare rolig, der er skrevet B på kuverten.Shawnee skrev:Susanne.. Jeg har sendt til dig - men kan sq ikke huske om jeg fik skrevet B på pakken..![]()
Såe - host host - hvis du får en strafporto - skal jeg nok overføre pengene til dig..![]()
Er lidt præsenil..
Rigtige lækre lilla farver.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Pyha - så sparede jeg da lige lidt kr. der.Susanne i nord skrev:De er kommet, og bare rolig, der er skrevet B på kuverten.Shawnee skrev:Susanne.. Jeg har sendt til dig - men kan sq ikke huske om jeg fik skrevet B på pakken..![]()
Såe - host host - hvis du får en strafporto - skal jeg nok overføre pengene til dig..![]()
Er lidt præsenil..
Rigtige lækre lilla farver.
Jeg har også modtaget i dag... Meget svær opgave...
De bedste hilsner
Mette
Mette