Hvad er det lige vi andre skal lave? Troede i min naivitet at der blev uddelegeret opgaver
Skal vi bare selv finde på noget? Er det nødvendigt at have plade? Jeg har kun forskelligt tråd....
Redaktør: rumlebumle

Det er jo meget forskelligt, hvad vi har af både emner og oxydanter, så det vil være svært at uddelegere. Så kommer der også mere "pligt" over det, og det skal jo helst være sjovtbrumbear skrev:Hvad er det lige vi andre skal lave? Troede i min naivitet at der blev uddelegeret opgaver![]()
Skal vi bare selv finde på noget? Er det nødvendigt at have plade? Jeg har kun forskelligt tråd....
hehe tro mig meget kan man slet ikkeBlueRaven skrev:brumbear skrev:H
Theis - dejligt at se dig herinde på det røde forum - vi manglede en bog-kunstner![]()
Meget smuk bog du har begået, og de kobberhjørner er fantastiske!!!![]()
3db-salmiak er på indkøbssedlen (det er vel for pokker en af de ting, man stadig kan få i butikkerne).
Bogen du linker til, købte jeg i weekenden, så den er på vej. Jeg har den bare mistænkt for at indeholde maaange opskrifter med kemikalier, der er svære at få fat på.
Har du den? Ja, det har du jo så allerede svaret på, mens jeg forfattede dette![]()
Og hvor ER der mange lækre overflader
Har du en god kemikalie-pusher?
Og velkommen!!!![]()
Jeg lagde dem bare ind. Forskellige temp. og ligge tider giver forskellige farver....BlueRaven skrev: Lagde du bare tingene derind, eller smurte du noget på, der kunne fremme/bremse oxydering?

Man skal bare bevæge sig meget hurtigt,anna-edith skrev:Men hvor får du tiden til alt det du laver BR
God ide - alt mit messingplade har indtil nu været genbrug fra en gammel lysestagebagpladedims, men nu hvor jeg skal til at eksperimentere helt vildt med oxydering/patinering, har jeg købt lidt ny plade i messing og kobber. Det er jo lidt nemmere når det er fint og glat fra starten - dovenskaben længe leveanna-edith skrev:Prøver om jeg kan skaffe lidt forskelligt metalrester.