Hallowiiiiiin

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Vi havde slet ingen, børnehaven gjorde heller ikke noget ud af det i går, men ved ikke om det kommer i løbet af ugen.

Min søn går meget op i det, han ser jo hans fætre og kusiner (i udlandet) på facebook i deres kostumer, men har det lidt blandet med at skulle have Halloween OG fastelavn, det er lidt for meget synes jeg.
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
Mit temperament er absolut mest til fastelavn. Vi har også mange unger til fastelavn, men jeg synes nu ikke at der plejer at være lige så mange. Det tyder på at børnene har en anden favorit end mig.
Carpe diem!
Mkh. PIa
Sonia
Perle
Perle
Jeg ved godt Halloween er sluttet men er der nogen der fik set den her halloween video? Det mest kreativ video jeg nogensinde har set paa youtube som fik over 7mio views paa to uger..

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Herlig video, jeg ville gå helt i stå, hvis jeg gik forbi sådan et hus. Festligt indslag.. Tak. :ymhug:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hold da helt op et lysshow og sikken en el regning han må få og han er sikkert elektriker som kan lave alle de el instalationer og der må været en kø af biler på den vej :-D
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
fedt manner, nej den så jeg ikke - så tak for det.....sikken en masse overskud og TID !!
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Besvar