Invitation. Perletræf Nordsjælland.
Redaktør: rumlebumle
Hva..... Er der stemning for karrysild

Var der nogen der sagde perler!!... Så er jeg på
Jas skrev:Hva..... Er der stemning for karrysild![]()
![]()
JAAAAAA
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Mine forældres bil er gået i stykker så jeg kommer ikke imorgen. Håber I får en god dag.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Eiiiii Charlotte... Det er da træls..Charlottes skrev:Mine forældres bil er gået i stykker så jeg kommer ikke imorgen. Håber I får en god dag.
Håber at se dig næste gang.
Og hav en dejlig weekend, trods alt..
De bedste hilsner
Mette
Mette
Kære Mette TUSIND TAK for en meget dejlig dag med skønne sild,lune retter og ost og hvor var det skønt at se alle jer dejlige tøser og selfølgelig også Thomas og Rudi og det er altid så dejligt når vi er sammen og jeg fik noget rigtig gufffff med hjem TAK PIGER

DET siger jeg også, tror min mand blev lidt træt af at høre på mig igår med alle de ting jeg lige skulle fortælle og grine lidt af igen og ikke mindst. guffet (som Lisbeth også skriver) - tak søde Mette og Thomas, fordi i gad at lægge hus til os perletøser og så må i lige nusse "Fidel Castro" bag øret fra mig (bedre kendt som Oliver)
Skønt sted i bor, mega KEDELIGT arbejds/hobbyhule = SLET ikke misundelig
og endnu engang tak for super hygge med jeg alle, nye som gamle ansigter og dejlig mad..... specielt "anden" var god...hahhahahah
og tak Lisbeth og Rudi for køreturen 
p.s. og tak AE, fordi du tog mine perler med fra Lotte, det var synd hun ikke selv kunne komme....
Skønt sted i bor, mega KEDELIGT arbejds/hobbyhule = SLET ikke misundelig
og endnu engang tak for super hygge med jeg alle, nye som gamle ansigter og dejlig mad..... specielt "anden" var god...hahhahahah
p.s. og tak AE, fordi du tog mine perler med fra Lotte, det var synd hun ikke selv kunne komme....
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Jamen jeg siger også tak for en super hyggelig dag..
Rart at se nogle nye ansigter og de "gamle" og dele perleerfaringer og meninger.
KaviarAnden var super lækker.
Lækker og luftig.
Anna-Edith - din bøtte med dressing står stadig i mit køleskab. *S*
Og hvem har glemt sit smukke net/indkøbstaske a la indien??
Jeg havde bare den vildeste lyst til at sætte mig med perlerne og bare kreere løs. Men var simpelthen så træt. Så jeg måtte nøjes med at sidde og kigge og mærke på den og drømme. Men I DAG går det løs.
Fidel Castro røg halvdelen af sin cigar - og fald omgående i søvn efter i var gået. Han var helt smadret!
Rart at se nogle nye ansigter og de "gamle" og dele perleerfaringer og meninger.
KaviarAnden var super lækker.
Lækker og luftig.
Anna-Edith - din bøtte med dressing står stadig i mit køleskab. *S*
Og hvem har glemt sit smukke net/indkøbstaske a la indien??
Jeg havde bare den vildeste lyst til at sætte mig med perlerne og bare kreere løs. Men var simpelthen så træt. Så jeg måtte nøjes med at sidde og kigge og mærke på den og drømme. Men I DAG går det løs.
Fidel Castro røg halvdelen af sin cigar - og fald omgående i søvn efter i var gået. Han var helt smadret!
De bedste hilsner
Mette
Mette
Hvor var det bare mega hygge igår
Og lidt sjovt at se ansigter på de forskellige avatarer... He He
Takker for det dejlige mad i forskellige havde med
Også den der forfærdelige
kaviarAnd.... Ja, den skulle jo bare udryddes
Hvor er det et dejligt sted i bor Mette, tusinde takker fordi i lagde hus til... Jeg/vi kommer da gerne en anden gang. Ti Hi
Det var da også et ganske godt "rov" Mette og jeg havde gjort os ved raflespillet. Vi er da bare mega gode til det der rafle
HI HI
Jeg fik da også brugt lidt af en formue på perler, hvor er det også tarveligt at i havde taget perler med
Skøøøøøønt med perler
Krammer til jer allesammen
![dancing20snowman [smilie=dancing20snowman.gif]](./images/smilies/dancing20snowman.gif)
Og lidt sjovt at se ansigter på de forskellige avatarer... He He
Takker for det dejlige mad i forskellige havde med
kaviarAnd.... Ja, den skulle jo bare udryddes
Hvor er det et dejligt sted i bor Mette, tusinde takker fordi i lagde hus til... Jeg/vi kommer da gerne en anden gang. Ti Hi
Det var da også et ganske godt "rov" Mette og jeg havde gjort os ved raflespillet. Vi er da bare mega gode til det der rafle
Jeg fik da også brugt lidt af en formue på perler, hvor er det også tarveligt at i havde taget perler med
Krammer til jer allesammen
![dancing20snowman [smilie=dancing20snowman.gif]](./images/smilies/dancing20snowman.gif)
Var der nogen der sagde perler!!... Så er jeg på